test om mig, läs om ni orkar. släng in en kommentar!:)

hejsan svejsan! har jag inte bloggat mycket på senaste tiden? tummen upp? :)
nu ska jag göra ett test så ni får reda på lite mer om mej! :)
100 Frågor - Orkar du?
egentligen inte ;)

Testet börjar: 22.25

1. Fullständigt namn? - Anna Maria Ericsson
2. Ålder? - 17 :)
3. Vart bor du? - Kinna :)
4. Färg på ditt hus? - Grått tegel ;)
5. Hus eller lägenhet? - radhus ;)
6. Klass? - es2! <-- bästa klassen!<3
7. Vilket år tar du studenten? - 2012
8. När gick du upp i morse? - typ kvart över 7 (a)
9. När ska du sova? -  När jag har bloggat klart :)
10. Vad har du ätit idag? - mat, godis, pepparkakor, mat.. ;)
11. Dagens klädsel? - jeans, två linnen, tjocktröja o mössa :]
12. Dagens smink? - inget, hihi! jag hinner inte sminka mej ;)
13. Dagens roligaste? - "JAG ÄLSKAR ERIK GRÖNWALL"  (A)


Socialt:

14. Har du många vänner?- yes, and I love them<3
15. Har du ovänner? - ehm, ja :$
16. Vem chattade du med senast? Hanna! hihi. hon betyder !<3 http://itshanna.blogg.se/
17. Har du pojk-/flickvän? - Jag har en fru, Felicia. Annars är jag singel :)
18. Vem pratade du med sist? - Mamma (a)
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Shqipe! världens skönaste<3

Favorit:

20. Film? - hmm, Harry Potter kommer alltid va favorit! samma med Twilightfilmerna! men annars har jag en hel del på listan. Palla skriva:)
21. Låt? - jag har många favoritlåtar :]
22. Mat? -tacos måste jag säga:)
23. Dryck? - fanta exotic!
24. Färg? -  Måste säga att jag gillar i stort sett alla färger :}
25. Stad? - Göteborg och Stockholm måste jag nog säga;)
26. Land? - jag vet inte! Jag gillar sverige! men älskar England, Skottland och USA med (a)
27. Ämne i skolan? - Esamble! (musik!)
28. Människa? - mina idoler såklart! Rabih Jaber, Eddie Razaz, Erik Grönwall, Olle Hedberg, Andreas Weise, Geir Rönning och Daniel Norberg :)<3

Senaste:

29. Gången du shoppade? - haha faktiskt vet jag inte!
30. Gången du bakade? - det va ett bra tag sen, inte det jag gör varje dag! (a)
31. Gången du stulit något? - jag stjäl inte ;)
32. Gången du rökte? - jag röker inte! vill inte göra det heller!
34. Personen du kramade? - Jadu, jag kramar allt och alla så jag kommer inte ihåg ;)
35. Gången du pussade någon? - haha, det kommer jag inte heller ihåg ;)
36. Personen du dampade på? - haha, Min lärare :] fast han hörde inte haha
37. Personen du bråkade med? - nämner inga namn!
38. Personen du blev ovän med? - nämner inga namn!
39. skrattattack? - haha idag, min klass är sjuk :')
40. Personen du snackade i tel med? - Hanna bästa Jonsson! (LL
41. Gången du grät ? - lördags tror jag! blev besviken
42. Gången du var kåt? - hahah, jag tänker inte svara på den frågan ;]
43. Personen du sa snygg till - Elise Hermansson, snyggingen fyller idag! grattis<3


Antingen eller:

44. Svart eller vitt? - gillar båda:)
45. Hund eller katt? - hund och katt (A)
46. Ute eller hemma? - jag gillar båda, beror på humör
47. Tvspel eller datorspel? - jag spelar inget av det. tv-spel isf :)
48. Singel eller upptagen? - både och :)
49. Hångla eller ha sex? - hahaha en till fråga jag inte vill svara på ;)
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - finns lunar kvar ens ? :| haha msn!
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad (A)
52. Blont eller svart hår? - gillar båda :)
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa :)
54. Choklad eller lakrits? - både och ;)
55. Coca cola eller fanta? - röd fanta! ;D
56. Pizza eller kebab? - Pizza ! Hawaii! <3
57. Randigt eller prickigt? - randigt ^^)
58. Blatte eller svenne? - jag gillar båda.
59. Älska eller bli älskad? - både och! :)
60. Leva eller dö? - Leva!
61. Vänner eller familj? - BÅDA!

Antal:
62. Personer du älskar? - jag kan inte skriva hur många här! det är många!
63. Personer du hatar? - jag hatar ingen, typ.
64. Glassar du ätit på en dag? - jag vet inte! haha 3 tror jag , eller ?
65. Gånger du haft minnesluckor? - haha det kommer jag inte ihåg (a)
66. Gånger du varit hög? - beror på vad man blir hög på.
67. Personer du saknar just nu? - alldeles för många!
68. Gånger ditt hjärta brustit? - inget jag nämner här, sorry!

Vem:
69. Kommer du inte överens med? - haha, en :)
70. Vill du kyssa nu? - det vill jag inte skriva här
71. Ska du träffa imorgon? - mina klasskompisar! :D
72. Sjöng du senast för? - mamma, pappa o calle haha
73. Skickade du senast gb till i pea? - vad är det ?
74. Spelade du tvspel med senast? - haha, jag va på lan så jag kommer inte ihåg det.
75. Vill du ta med på resa nu? - mina idoler! mina kompisar!
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - min lärare (a)
77. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö
78. Är söt? - sjukt många! kanske du som läser detta nu?
79. Vill du sova jämsides med i natt? - mej själv skulle jag föredra:)


Vad:
80. Gör dig glad? - mina idoler, Gud, musiken, vännerna, familjen och allmänna grejer! :)
81. Gör dig ledsen? - mycket, faktiskt. Är rätt känslig..
82. Vill du helst göra nu? - va med mina underbara idoler, och mina underbara vänner!
83. Önskar du att du slapp göra? - plugga just nu faktiskt!
84. Vill du ha nu? - något och äta, känner att magen skriker lite nu .. sen vill ja ha tid med mina idoler!
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en dator, och jag vet att jag kommer få en ! ;)
86. Längtar du till? - Torsdag, Lördag, Nyår, 8 januari och sommaren 11 <3
87. Tycker du om dina betyg?- ja, men dom kunde varit bättre.
89. Är det bästa som hänt dig? - Jesus!


Vad tycker du om?

90. Rökare? - det är upp till dom om dom röker, jag har inget problem med dom. Deras val
91. Bråk? - gillas inte!
92. Killar? - ja men ehm, dom är typ bra, okej. ;)
93. Tjejer? - typ fett mke bråk egentligen ? ;o
94. Skola? - jag gillar inte skolan, men klassen och musiken får mej att fortsätta!
95. Framtid? - jag hoppas att jag lyckas iaf.


Övrigt:
96. Är du kär? - nej inte kär. Men jag gillar någon.
97. Hur lång är du - 168 cm
98. Första tanken när du vaknade? - vad är klockan?!
99. Sista tanken när du somnade? - jag är .. trött.
100. Hur mycket är klockan nu? - 23.01


nu fick ni reda lite onödig fakta om mig! ha det gött!
kram! //Anna<3


mina tjejor det! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

nämen tjena, där fick jag en länk o allt :D <3

2010-12-16 @ 22:26:47
URL: http://itshanna.blogg.se/
Postat av: lisa alm

asså, jagupptävkte nu att vi är faktiskt ganska lika du o jag! lika långa oxå!! <333333

2010-12-22 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0