julklappar!

GOD JUL igen! ;)

här kommer listan på vad jag fick. Inte så mycket. Men det va dyyra grejer ;) haha.. men ah. xD

* biljett till årets idolturné. Örebro den 8 januari. JAG LÄNGTAR!
* platttång! en ny. Min andra typ funka inte D':
* haha köksredskap x'D min mormor och farmor o farfar tänker på mig.. yeeeaaah B)
- bestick
- 3 grytor
- stekpanna
* 2 filmer
- eclipse
- sex and the city 2
* kläder
- en sjukt mysig kofta :')
- klänning, ska ha den på Wictors dop! ♥


yeaaah, är jätte nöjd med med klapparna faktiskt. :)
BILDER KOMMER NOG!
vad har ni fått ? :] ♥



Kommentarer
Postat av: victoria

Awesome!! haha jag fick detta; http://vbergstrand.blogg.se/2010/december/2010-12-24.html#comment mohaha ;D Men härligt med köksredskap? haha

2010-12-25 @ 13:25:55
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: sariis

heej darling :) låter som om du fick en riktigt bra jul :) jag fick med eclipse och sex and the city 2 :D

hoppas du får en underbar dag bbu hare :D <3

2010-12-26 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0