Dag 1 – Presentera mig själv.

Presentera mig själv. Tyckte jag gjorde det rätt bra i ett föregående inlägg. Men gör det ändå.
Jag heter Anna Maria Ericsson! Jag bor i Kinna 6 mil utanför Göteborg med min mamma Maria, pappa Jan-Olov och bror Calle. Jag har inga husdjur eller någonting för det går allergi i släkten. Om jag ska berätta om min vardag så består den mest ev plugg. Och ni som har följt min blogg vet nog detta, eftersom jag inte hinner blogga så mycket. Jag ägnar mig med mycket tid till musiken. Jag går en musiklinje "Estet-musik" och detta är andra året nu. Jag trivs väldigt mycket i min klass "Es2" och tycker att den är jätte bra, en av dom bästa klasserna jag har gått i.. haha. Jag spelar Piano och Gitarr och tar lektioner i det. Men jag kan även spela annat som trummor, bas och så vidare! jag gillar med att sjunga men det är inte min starka sida.. På fritiden är jag gärna med mina kompisar, umgås med familjen och sånt. Jag gillar även att åka och kolla på mina idoler när dom har spelningar. När jag träffar dom mår jag alltid bra och sånt. Och det är det jag ska , eller?. Vill ni veta vilka jag följer mest ska jag säga det här: Erik Grönwall, REbound (rabih jaber och eddie razaz) Daniel Norberg, Olle Hedberg, Andreas Weise och Geir Rönning.. som ni märker kommer alla från idol och jag är ett stort fan av idol. Faktiskt väldigt stort fan. Dom har stor betydelse i mitt liv.. mer än vad ni kan tänka er faktiskt! alla dessa betyder lika mycket på olika sätt! :) men men. Om ni vill veta något mer om mig kan ni vrida ner till inlägget

TEST OM MIG, LÄS OM NI ORKAR. SLÄNG IN EN KOMMENTAR!:)

för som sagt har jag gjort ett test om mig där!
Have a nice day! Hugs! //Anna

Kommentarer
Postat av: Lejla

Bra, nu vet jag mer om dig, mammi<3 :D



Love ya!

2010-12-22 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0