baby it's cold outside

Oj herregud. Vill inte ens tänka på när jag senast bloggade, förlåt. Jag suger på det här. 

Det har hänt väldigt mycket sedan sist. Jag har sett och träffat JTR 2 gånger och jag har även varit uppe i Stockholm och kollat på finaste Ed Sheeran.. Antar att detta inlägget får bli en salig blandning på bilder. 

JTR, Torp, Uddevalla

Det var rätt stressigt faktiskt, men det var trevligt och killarna var underbara. 

 
 
Meeeee, Sara, Ebba, John, Erika, Robin, Felicia, Tom och Jenni. (Hannah var i da minds)

Ed Sheeran, Globen, Stockholm. 

vi missade de två sista låtarna, men herregud vilken man han är. Damn it, vad bra han va. 
 
 
 
 
 
 
JTR, Göteborg, Liseberg

Det mest stressiga mötet ever, men tycker om dem otroligt mycket ändå. Det kan man verkligen säga. 
Mina selfies blev extremt fula (liksom kolla den med Robban HAAHAH) men bjussar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0