London

Att resa är bland det bästa jag vet. Jag kommer ihåg när jag var yngre och vi spenderade hela mammas och pappas semester i olika delar av landet i en husvagn. Jag har käkat lax uppe i norr men även varit så söderut att jag hade några minuter till Danmark. Jag har stått med ena foten inne i Norge och andra foten i Sverige. Jag har gått över en bro och befunnit mig i Finland. Jag har rest igenom hela Öland och därmed simmade inte bara vi i havet utan vår husvagn gjorde det också, bokstavligen talat. Jag har bilat till Italien, åkt buss till både Spanien och Frankrike och har flugit innan jag kunde gå. 



Onsdag-Lördag åkte jag och mina två underbara och bästa vänner över till ett helt annat land, nämligen England. Jag har aldrig varit där, och att se huvudstaden var underbart. Jag har aldrig riktigt känt en koppling till England och jag har aldrig riktigt känt att jag vill bo där, men London var galet fint och jag ångrar inte en minut att jag åkte med dem dit. Vi hade sannerligen en underbar tid i det otroliga landet och pengarna rök snabbare än vad en cigarett någonsin kommer kunna göra. 

Vi shoppade, vi var ute på en pub, vi var och hälsade på våra kära vänner från hogwarts och vi testade även att gå ut på en av de få krogarna i staden. En grej jag insåg med London var hur otroligt trevliga allt folk var. Jag har alltid varit en otroligt social tjej med mycket, och då menar jag MYCKET saker att säga. Jag älskar att prata om min tro med folk, och även ifall folk inte tror som mig blir jag glad när de lyssnar på mig. Jag är helt enkelt en väldigt öppen person, men det är svårt att komma mig nära. Att folket i London var så trevliga och sociala gjorde mig glad och ibland undrar jag vad för tråkigt land, och stad jag bor i. Vad har hänt med mänskligheten och varför är det så svårt att börja prata med människan som sitter bredvid en på spårvagnen? Ja du? Jag vet inte om jag skall vara helt ärlig.

När vi skulle ta oss till ställen så vet ni som känner mig att jag aldrig tog intiativet att läsa kartan. Jag hängde på, men det som är det fina är hur folk såg hur 3 unga och vilsna tjejer stod och pekade och kom fram och frågade om vi behövde hjälp.. Det var mer än trevligt, om jag skall vara helt ärlig. 

Nu kommer jag bomba med lite bilder, och jag kommer inte ångra det. 
HÄNG MED. 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väldigt lyckad resa, med världens bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0