1 år sedan.

Helt sjukt att det gått ett helt år sedan jag såg One Direction. Den dagen var mer kaos än någonsin. Kommer ihåg att jag hade svenska precis innan och skulle ta tåget vid 13.00 istället för 10 (tror det) som Sara, Felicia och Jaqueline tog. När jag väl kom iväg så blev det stopp i tågtrafiken för det hade brunnit på banan och allt var bara helt galet. Mina kära vänner kom fram någon halvtimma innan killarna skulle komma upp på scenen och jag kom fram typ 2 timmar innan... så där satt jag, helt ensam på centralen i Stockholm och väntade på mina kära vänner. Jag var superhungrig, men jag hade ingen matlust. Jag var supertörstig, men fick inte i mig något... Jag bara satt och satt och bara VÄNTADE. Skrev som sjutton till mina vänner som redan befann sig inne i friends arena att de skulle säga till vakterna och de sprang runt och försökte få kontakt med dem. Vi twittrade också som galningar till dem för att få dem att vänta lite, haha.. men när vi väl kom dit så kom vi lagom till konserten och den var en av de bästa jag någonsin sett, underbart!! Ni som känner mig vet att One Direction betyder mycket för mig, men att jag inte har någon riktig bakgrund till det utan att de bara betyder mycket, och visst kände jag av det för fick inte samma känsla i kroppen som jag fick när jag såg Justin, MEN underbar konsert och jag kommer aldrig att glömma den. De kom väldigt nära också eftersom de åkte ut på en plattform och jag kunde helt seriöst se deras ansiktsuttryck och ja, de var verkligen galet nära. Underbart, verkligen. Tro mig inte fel, jag älskar dem så galet mycket så det finns inga ord till det och var otroligt glad över att jag såg dem. 

Om 36 dagar kommer jag få se dem igen och denna gången kommer jag stå längst fram. Jag kan inte tro att det är sant att jag faktiskt kommer kunna typ... RÖRA DEM, AAAAH. *fangirl* 

nä men, nu ska jag sova då jag börjar tidigt i morgon, vi hörs, kära vänner!! 

Här kommer fina bilder, OCH MASSA CRED TILL Sara "Bergis" Bergström som har tagit typ alla bilderna. :') De som är bra skärpa är typ hennes, och mina fina iphone-bilder är.. mina. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0