Grattis på 20 årsdagen, Kidrauhl

Kommer ihåg när jag först såg honom, då var han inte äldre än 12 år. 
Kommer ihåg andra gången jag såg honom, då var han inte äldre än 16 år. 
Kommer ihåg när jag förklarade mig som en belieber, 
då var han 16 år. 

Nu är han 20 år, 20 hela år och har varit med om galet mycket. Att man som 20 åring kan uppnå det han uppnåt är helt galet. Han var den första tonåringen att uppnå 1 000 000 000 visningar på Youtube, han var den första tonåringen att sälja ut MSG, han var den första tonåringen att vinna så många avards... men också den första tonåringen som fått utstå så otroligt mycket hat. Han är stark han och jag är galet stolt över honom. 

Grattis på 20 årsdagen Justin. För mig och för andra beliebers kommer du alltid att vara vår "Kidrauhl".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0