bästa JTR har släppt bästa albumet

Det är ingen låt på det här albumet jag inte älskar. Jag förstår inte hur de lyckas släppa ett album där ALLA låtarna är bra, verkligen ALLA. Jag har sån mysig känsla i kroppen nu tillsammans som jag är galet stolt över dem. Jag vet att de kommer slå och då kommer jag stolt kunna säga att jag var där från början, hihi. 

Gå in på spotify och lyssna vetja, och stötta dem genom att köpa albumet på itunes, like I did, även om det fanns på spotify. 

Nu ska jag lyssna lite till. Ha ett bra liv, nu när ni går in och lyssnar på JTR ;) 

 
 
och nej jag kunde inte sova igår och så släpptes albumet och då blev det ännu svårare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0