One Direction 13/6 2014

Jag kan inte riktigt beskriva med ord hur mycket den här dagen betydde för mig. Jag fick ÖGONKONTAKT med självaste Harry Styles och han log mot mig (jag vet att det var mot mig för han pekade på mig). Jag stod 4 meter ifrån 5 killar som betyder otroligt mycket för mig och inga ord kan verkligen beskriva hur mycket det betyder... finns inga ord, seriöst. Det var värt 21 timmars köande för biljetterna och 10 timmars köande in i arenan, otroligt värt!! Har haft en underbar helg i Stockholm över lag. Varit med Hannossh och hennes vänner och det var supertrevligt!!! 

bilder. Både med mobilkamera samt vanlig kamera. De flesta mobilbilder är prinade från videos. 

Förband: 5 seconds of summer. 




 
One Direction

 


















































 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0