"Om jag dör nu så vet ni att jag dog."

Hej där alla fina å glada mugglare! 

Tänkte bara kort (well good luck) berätta om den underbara dagen i Trollhättan med Mia och H.E.A.T som jag hade förra lördagen. Först och främst är jag chockad över att Mia lyckades övertyga mig om att åka dit, men är glad över det though. Vi började dagen hemma hos Mia, eller rättare sagt, hemma hos hennes glada pojkvän.. som inte var hemma. Vi skrattade, snackade, drack drinkar och hade allmänt roligt. När vi väl skulle ta oss till spårvagnen så gick den inte som enligt västtrafik-appen. (Why am I not supriced?) och vi fick lite panik.. men vi hann till pendeln iaf. 

Väl i Trollhättan springer vi på Jimmy från H.E.A.T nästan det första vi gör, vilket är lite komiskt faktiskt. Vi snackade med honom ett tag och sedan gick vi in i den fina, varma byggnaden. Vi stod och babblade med några hardcore fans ett tag och sedan gick killarna upp på scen, efter att ha gått igenom publiken för att ta sig dit. 

De va grymma live, tänker inte säga emot det. Nästan så att jag vill se dem igen, och då har man impat på Anna ;)))). Vi tappade bort varandra, dansade med Grönwall och hade allmänt kul. Det värmer i mitt hjärta att han hoppade ner från scenen bara för att ta sig till oss. #Grönwallfeels. Vi valde iaf att köpa något att dricka efteråt och sedan satte vi oss ner och väntade på att de där människorna som ville ha autografer och kort skulle få det. Vi snackade lite smått med killarna under tiden though, mest Crash och Erik eh. 

Efter det gick vi ut från röran och träffade dem utanför. Erik var allmänt söt och allt men orkar inte skriva om det :DDDDD Snackade iaf en hel del med både Erik och Jona och bla bla bla men det var bara en massa internt så ni kommer inte förstå ändå :)))))))) men jag och Jona bestämde oss iaf för att ta "avstånd" från Mia cause she's not in our club. 

Efter att de hade åkt hade jag och Mia alldeles för mycket tid att göra något åt så vi valde att gå... ett tag... till Donken. Först och främst så passade vi kartan på.. mobilen... fel och gick ca: 30 minuter åt fel håll. När vi insåg vårt misstag var vi redan döda. Det komiska är att vi var helt övertygade om att vi var supernära hela tiden för att det var donken-papper överallt.. när det i fullaste allvar var mer än halva vägen kvar. Det vi har kommit fram till efter att ha gått denna bit är att

1. Man kan inte lita på google-maps när det gäller avstånd eller tid.
2. När man har ett mål ska man bannemig nå det.
3. Går man 2 mil samanlagt får man väldigt ont i fötterna... 
4. Man kan skratta väldigt mycket.
5. Att slänga donken-papper på marken is a bad idea när Anna och Mia går förbi hungriga...

det var väl det. 


Under denna otroliga tid fick vi se allt ifrån sniglar som var nykläckta, till jordens undergång när bron deleade sig för att en gigantisk båt skulle fram samt soluppgång. 


Jag har nog aldrig ätit så snabbt i hela mitt liv heller, och nuggets när man är hungrig är gott... och Donken borde ha fler ställen att ladda moblien på... och sms-biljett funkar inte när man åker till trollhättan... och ja. 

Vi hade det underbart kul iaf, och även om båda går igenom en tuff period just nu så har vi iaf varandra. 

KLEM OCH SLEM, 

MVH

Anna, das Gryffindor elev som kuggar för att få gå kvar på Hogwarts.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0