Helg med Bergisen.

Vad hände med mig och mitt bloggande? Det försvann i vinden, typ. 

Jag tänkte iaf säga att jag hade världens bästa helg med världens bästa vän. Även om Joachim var borta och jag var allmänt depressed över det så var Bergis där till mig räddning och det älskar jag. Hon kom hit i Fredags och vi firade alla hjärtans dag genom att äta köttbullar och macaroner och dricka cider samt kolla på film. På lördagen åkte vi in för att träffa Beliebers som inte dök upp och sedan åkte jag hem till henne för första gången på snart 3 år, helt galet. Träffade hennes familj och allting var mys iaf.. Deras reaktioner var lite blandade... hennes mamma hoppade på mig med en kram och hennes näst äldsta bror hade ingen aning om vem jag var, eh hehe.. Hennes äldsta bror har jag träffar innan men han kommer inte ihåg det och hennes yngsta bror betedde sig som om vi hade träffats typ 10 gånger innan. Hennes pappa var bara allmänt neutral och ja, tänker inte säga så mycket mer om den delen av familjen. Hennes syster vet dock mer om mig än alla dessa tillsammans så det mötet kommer bli intressant. 

Jag spenderade iaf som sagt lördagen hemma hos henne och vi kollade på melo (seriöst, de bästa gick till 2:a chansen, får bryt över hur fjortisarna tar över HAHA) och sedan kollade vi på glee.. Söndagen spelade vi in en trailer till sommarens kakkrig med JTR och så besökte jag hennes kyrka, vilket var trevligt. 


Sara räddade totalt min helg och alla hjärtans dag. Tack finaste du, du vet hur man får mig på bättre humör. 

Här kommer den otroligt fina Trailern som vi spelade in, mmh, njut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0