Gleemanus

Jag vet seriöst inte hur jag ska hantera detta. Jag har glee-scrips i min hand, helt galet sjukt. 

För rätt så länge sedan så kunde man donera pengar och på det viset delta att vinna signerade scripts. Darren och Chris har signerat dem. Det är från första gången Kurt och Blaine träffades samt när Blaine friade till Kurt. Jag trodde verkligen inte att jag skulle vara en av vinnarna men när jag fick mailet där det stod att jag kunde se manusen digetalt så fick jag seriöst panikattack. Jag gick in och såg hur de hade överfört ORIGINALMANUSEN till datorn. Det var kaffefläckar lite här och var och man såg sannerligen att det var använda manus... och på manusen så ser jag både Darren och Chris autografer. Jag skakar fortfarande när jag tänker på att de faktiskt är mina... helt galet sjukt. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket detta betyder för mig, mer än någonsin iaf. Jag kan se scener som inte togs med, jag kan se repliker som castet inte sa eller som de ändrade på.. jag kan se vad som är script och unscriped.. helt sjukt. SICK.




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0