händelserika veckor

Innan någon säger något om det. Jag vet att jag inte bloggat på länge men det har varit så mycket nu det senaste. 


Kan iaf säga att jag nu är officiellt singel. Jag älskar fortfarande Joachim och kommer alltid göra det, men vi har helt enkelt växt åt två olika håll och vi behöver vara ensamma och inte vara bundna till varandra. Som jag sagt och säger till mig själv hela tiden: Om vi nu var menade för varandra så kommer vi finna varandra igen, men just nu är vi not a "thing". Visst, det är jobbigt, klart det är det. Jag älskar honom, verkligen, över allt annat, faktiskt. Han har förändrat mig och gjort mig till en bättre människa. Är evigt tacksam för att kalla honom mitt ex, min bästa vän och min största och första kärlek. Han var ju förmodligen inte min sista, men som sagt... låter tiden tala, man vet aldrig =)). Mitt förhållande med Joachim, 31/7-2011 - 24/7-2014 har varit bland den bästa tiden i mitt liv, även om det sista halvåret var kämpigt för oss. =)))



Tänker också ta upp att sommaren snart är over?? Liksom, vet inte ens vad som hände där. Vad har jag gjort? Jag har umgåtts en hel del med mina bästa vänner, jag har varit på konserter som har varit bland de bästa i mitt liv. Jag har också umgåtts mycket med gamlingarna och vännerna på jobbet och jag har även hunnit bada i år. Sommaren har faktiskt varit helt okej, Lotta på liseberg har ju speglat mycket också, och även Liseberg i sig. Helix har i stort sett varit mitt liv den här sommaren ;))). Snart går jag iaf in i min sista jobbvecka och sedan ska jag få storbesök från  Stockholm av världens bästa Mia<3333 she's gonna be kind of the last one som besöker min lägenhet innan jag flyttar =))). Vi ska se på världens bästa H.E.A.T. och ha massa kul. Snart ska jag få se världens bästa JTR igen, saknar dem. 



Nu ska jag iaf åka hem till Kinna för att umgås med bästa Felicia, det ska bli trevligt. Efter min breakup nu märker jag sannerligen vilka som är mina närmasta vänner och vilka som inte är det, just sayin'. 

Massa kramar till alla er som funnits där för mig. 
Det betyder mycket. 

bye folks!




























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0