party.

I lördags var ja, Ida och Erica ute på krogen för att parta loss lite si sådär. Underbar utekväll var det och utan att överdriva kommer jag ihåg hela kvällen ;). Vi åkte ifrån Erica vid 22 (har jag för mig) och vi höll självklart på att missa bussen. Erica sprang utan sina enorma skor i regnet och när jag sa ett glatt hej till busschaffören kollade han snett på mig.. så tror inte att han gillade oss. Vi kom in till stan iaf och kom in på excet och tiden bara flög iväg. Vi började prata med nya människor och det var helt enkelt helt helt underbart. Skönt att komma bort lite. Vi fick en regäl publik i slutet, haha, underbart. 


Den bästa utgången, utan att överdriva. Nu taggar vi utgång om typ 2 veckor igen med massa annat folk. Yeah-man! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0