Malmö

I helgen hängde jag med Joachim, Jeanette och Johan till Malmö för att kolla på underbara Simon som skulle spela för oss. Vi åt god middag, fick en underbar spelning och bodde på ett otroligt fint hotell. Jag behövde sannerligen den här helgen för att rensa min hjärna. Är tillbaka i alla  tankar jag hade innan, men till skillnad från innan har jag fått nya krafter att rensa ut dem med. Bestämde mig att ta mycket bilder, och så blev fallet. Enjoy. 


Hotellet, Scandic Hotel. 
 
 
 
 
 

Älsklingen. 

 
 
 
 
 
 
Middagen.

 
 
 

Simon+förband

 
 
 
 
 
Malmö
 
 
 
 
 



Rikligt med bilder för bara 2 dagar, men hade det underbart i alla fall. 

Gondatt allesammans, hoppas att ni har haft en bra helg ni också. KRAMAR. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0