har haft fullt upp

Hallå där gott folk!! Jag vet att jag är världens sämsta bloggare (okej, Daniel är värre) och att jag borde bättra mig men det är nämligen så att jag har massor att göra hahaha... Men iaf. De senaste 2 helgerna har bestått av kalas och köande inför One Direction. Min finaste kusin Wictor fyllde 3 år och detta firade vi i Skara. Alltid lika underbart att träffa dem eftersom det sker så sällan! Från Fredag eftermiddag till Lördag satt vi utanför ticnet och köade för bästa platserna för 1D när de kommer hit nästa sommar. Det var jag, Sara, Freddie, Lisa och några flickor till. Vi bar vinterkläder och höll seriöst på att frysa ihjäl men platserna vi fick var värt allt. Vi hade så sjukt kul. Vi dansade, sjöng, pratade med massor av fulla och roliga människor, hoppade studsmatta, sprang fram och tillbaka till burger king, gymmet (toalett) och till 7eleven... Det var helt enkelt en underbar dag och natt!! Även om jag sov ca: 1 timma sammanlagt och frös ihjäl! Sov flera timmar sedan när jag kom hem och åkte senare in till stan och träffade Erica, Ida och Gabbi och tog något att äta.. min frukost kan man säga! 

Jag har underbara vänner, helt klart! Dock är jag sjuk nu, konstigt när man suttit ute 21 timmar i typ minusgrader va? ;) hahaa... 

TAGGA ONE DIRECTION DEN 13 JUNI NU. Jag, Sara, Ida, Freddie, Lisa, Hanna och massor med andra människor kommer alla ha Blå parkett (längst fram vid scenen alltså) HELT SIIIICK.. :'D 

KRAMAR PÅ ER. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0