One of the best parts of being a fangirl is when they notice you.

Tisdagen den 5 november, 2013, runt klockan 3 på morgonen (en av de nätterna jag inte kunde somna) favoritmarkerade Darren Criss min tweet. Till er som känner mig vet ni att jag har följt glee ett bra tag och att karaktären "Blaine" är min favorit... Det råkar vara så att DARREN spelar denna otroligt fina karaktär och jag har därför, särskilt på slutet fastnat något otroligt för "fangirlperioden" när det gäller honom. Iaf så gjorde detta mig något otroligt otroligt OTROLIGT glad, finns inga ord. Jag har alltid sagt att ingen av mina idoler kommer veta av att jag finns (nu tänker jag inte på mina gamla idoler back in 2009-2011 utan de stora) ... men han visade att han såg min tweet, och det betyder gryyymt mycket. Darren är den enda jag verkligen följt "bakom" glee sedan jag började kolla, så detta är helt UNDERBART.. Jag älskar hela glee-castet och jag följer de flesta och så, men Darren är det något speciellt med som jag älskar något extra... därför jag är som jag är ;) haha. 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0