hellu!!

Hallå där!!
 
Nu har jag blivit dålig på att blogga igen men jag är ute på praktik just nu och det tar på ens tid! 
I helgen träffades iaf jag, Dinne, Zaric, Freddie, Lottie och Mastan hemma hos Randis och vi kollade på 1Dlive, åt tacos och hade allmänt kaos-roligt!! underbart att träffa dem och kunna vara lite smått galen bc jag saknar att vara sån ;) 

i söndags stannade iaf jag, Lottie och Dinne hos Randis till typ halv 6? sen åkte vi hem och sen var man bara så sjukt lat för att man hade varit uppe hela natten... så somnade typ direkt. 

Nu idag var jag i min praktikklass, de är en 5:a nu och såklart fortfarande urgulliga!! Imorgon ska jag starta upp klassen, det ska bli intressant! :) 

här kommer mysbild ifrån igår iaf där alla har demonögon, mihihih


KRAMAR

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0