underbart!

hej alla söta människor. 

nu har jag kommit hem från ett UNDERBART läger. Jag orkar inte berätta för er hur underbart det var för kan inte ens göra det .. haha. Meeen, det va så sjukt underbart iaf, jag orkar inte tänka tillbaka på det heller för att jag skulle bara börja gråta då.. Det var MÄKTIGT iaf. Vi fick lyssna på en gospelkör från Chicago.. lovsången var underbar, jag fick bönesvar osv, så sjukt NAJS! Love på det. 

Sen träffade jag massa nya människor. Vissa som jag verkligen hoppas på att jag kommer hålla kontakt med! Hatar att många bara blir "lägervänner" och inte "vänner"! vi får hoppas på det bästa helt enkelt. :) 

nu ska jag skriva på min tenta. 

Puss på er. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0