ja ja, inlägg såhär på kvällen!

hej hej hej hej! 

hur mår niii?? Sörrrryy för mitt förra känslosamma blogginlägg meeeen, det är ju äåndå min blogg och jag skriver vad jag vill seerrrniii :) hehe! 

Men jao! livet rullar ju ändå på rätt bra. Har ju som sagt avklarat min första kurs. Har inte fått reda på tentan än, tyvärr.. men det kommer väl. (sjukt nervös). Men som sagt, jag har påbörjat min andra kurs nu. SKOLPOLITIK typ. Skittråkigt.. man måste konsentrera sig för att försöka få in någonting. Jag har aldrig tyckt om politik.. 

I måndags hade jag ett seminarium när vi skulle vara för kommunal eller för statlig skola.. fick för statlig och det gick bra, faktiskt. Tills på torsdag har jag och min grupp ett grupparbete. Jag, Erica, Ida, Gabbi, Therese och Rickard.. är inte alls nervös och sånt, för älskar min grupp. :D haha. 


Men ja, ska sätta mig ner och plugga nu. 

puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0