PALLA BRY MIG OM BILDEN, TOG FÖRSTA BÄSTA!

ALLTSÅ FUDGE VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT BLOGGAAAAAAA!!

hahaha asså förlåt för det!! Jag orkar bara inte. Sorry.. kommer nog in i en "bloggperiod" snart igen. Orkar bara inte just nu. Orkar inte något typ (A) 

skolan idag va rätt chill om jag får säga mitt. Stack till skolan. Hade skolfotto. Eftersom vi är så bäst och är 3:or så får vi spexa till oss lite. Så på porträttbilden så har jag massa svart sot i ansiktet. JÄTTE KULIGT! farmor kommer typ fråga vad som har hänt :') haha! ne men. kortet blev nog bra. typisk estethumor. ni får se sen :') haha! Ah men sen hade vi jätte kort svenska.. gjorde inte så mke. skrev ut en grej sen va jag klar.. så fick gå. haha! Så hade jag håltimma FRÅN 10.10-14-05. för vi övade inför markshowen och pallar inte va med på många låtar så jag ehm.. behövde inte träna just då :$ hehe.. iaf så hade vi religion och som vanligt kunde jag allt där. (MVG barn?) och sen slutade jag. Träffade Jocke på vägen hem och så följde han mig (söt) och så typ stod vi och snacka fett länge om ingenting tills jag gick in i mitt hus. Så skulle jag städa men det gick bra :') hann äta och gå på toa sen skulle jag visst dansa HAHAHA lol! roligt liksom! :D yes! Dansen ägde som vanligt och jag ägde! Hade jätte roligt. Älskar min dansgrupp. Alla är superflum. Som jag. Samt läraren. Hon försökte lista ut låttexten till låten jätte länge och sen sa hon att vi skulle skita i de. HAHA! man ba "k..?" HAH så ah.. de va super. Åkte hem. Käka godis. KOLLADE PÅ IDOL. faktiskt... o åt mat o typ skrev lite namn på en lista av en anledning ;) och sen typ lite så. ÄR TRÖTT. borde lägga mig...

HUR MYCKET FÖRSTOD NI PÅ SKALA 1-10?! 
jag förstod 100000000 :') men jag är jag.

PUSSS OCH KRAMKALAS! 



Kommentarer
Postat av: Jocke

tror jag typ förstod 0,5 av allt :D

2011-09-29 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0