ba för att jag ska till honom snart

Du är tillsammans med- Joachim Andersson ♥
Och varför det- Varför inte? han är världens mest underbaraste människa ;$$ 
Har han fått något smeknamn av dig- HAHAHA ingen kommentar, hihi. bara mellan mig o han, jappjapp
När blev ni tillsammans- 31/7-11 ♥
Hur täffades ni- på KU! :)
Kände ni varandra innan ni blev tsm- ja, typ i 3 år. Sen va han en av mina bästa vänner sjukt länge.
Hur gammal är han- 15 år ;$ hehehe
Älskar du honom- klart jag gör!
Har du roligt med honom- ja, jätteroligt, alltid :$
Skulle du kunna bo med honom- hihihihih ja (A)
Beskriv honom med tre ord- världens bästa pojkvän ♥
Har du gjort ett sugmärke på honom- hahahah, får inte -.- xD ;)
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans- hela livet såklart ;)
Får han dig att skratta- ja ofc!
Säg ett ord hur du känner för honom- kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop- HAHAHA asså, allt möjligt!
Får du fjärilar i magen när du ser honom- hela tiden, får det bara genom att tänka på honom.
Vad är det finaste du fått av honom- han behöver inte ge något ♥
Har ni samma humor- HAAHAH ja, typ.
Planerar ni framtiden ihop- absolut, vi ska bo i ett flott hus i USA :] haha
Skulle han bli en bra pappa- absolut! ;)
Vad gjorde ni senast ni träffades- haha, kollade på han när han va liten på en film. Han va så söt hihi!
Vad gör han när han inte är med dig- SPELAR GITARR, eller camar med mig :$ eller båda samtidigt! haha! sen är han med vänner, o cyklar. Fast de kan han inte nu ;pPPpPP
Är du svartsjuk på andra tjejer- jag har väldigt svårt att bli svartsjuk. hahha
Har ni bråkat nångång- asså nej :) inte bråkat.
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande- absolut INTE.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst- innan vi va tsm o va väldigt på G så va de 3 veckor när jag va i italien. Men annars vet jag inte. Några dagar. Det är fett länge :$
Har ni samma åsikter om saker- HAAHHA allt utom musik ;)
Vem håller i fjärrkontrollen- han HAAHAHAHAHAHAHA
Går ni ut ofta- haha, vi va ute hela tiden innan, vi har några ställen som vi alltid går till som väcker känslor. Typ :)
Har ni samma musiksmak- HAAHAHAHAH! nej verkligen inte. Han hatar min musik o ja typ hans, (eller inte) så ehm... (A)
Är hans familj trevlig- hihihih hans mamma är asskön ;) vi är bästa vänner typ. ne men ..!
Är han romantisk- klart! ♥
Stöttar han dig med dina drömmar och mål- ja klart, jag, han, felicia o matte ska starta ett band!
Har han någon fobi- typ.. Justin Bieber ;) ahahaha -.-
Gillar han sport- han har spelat fotboll o dansat. hahah, fast nu spelar han gitarr hela tiden ;ppPppP
Är han en djurvän- dom har 3 katter... o en massa hundar hemma dagligen, så det skulle va konstigt om han inte skulle va de ... hihiiihhhihi Svante, Ottis och Grace är världens sötaste katter :$
Kan han sjunga- bättre än vad han tror själv ;)
Spelar han nått instrument- GITARR! o han är jätte duktig på det ! Han spelade Justin Bieber för min skull, sötis :$
Kan han laga mat- ja, panpizza :) AHAHAH ne men asså han är bättre än mig :$
Är han envis- hahahah, ehm. typ ;)
Tycker han om att resa- jadå :)
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist- jag skrattar hela tiden åt honom :$ (med honom ;O)
Vad är det sötaste han sa sist- han säger söta saker hela tiden, så :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0