bästa killarna, <3

tjo folket! 

idag när jag kom hem tänkte jag sätta mig och plugga gärnet jätte mycket, för att jag kommer inte hinna det i helgen.. När jag ser på facebook att hanna skrev typ att vi skulle ringa henne. fick seriöst PANIK! jag tänkte liksom inte riktigt på varför.. hon hade liksom skrivit innan att erik va i göteborg.. jag ringde henne och hon typ berättade att hon träffade erik. Alltså jag fick seirösa panikanslag! För liksom HAN av alla människor.. Hon berättade om deras samtal och sånt .. det hon kommer ihåg (finns mer på hannas blogg) och liksom att få höra att han verkligen kommer ihåg mig.. och nu vet han vart jag bor och allt. haha.. kan inte bli bättre. Jag lovar, ni som känner mig vet hur mycket jag älskar honom. Hur mycket han har hjälpt mig.. Och sånt.. liksom han, Rabih och Eddie har varit en del av mitt liv fett länge nu! Längre än ett år. Jag trodde att han hade glömt av mig. Trodde han hade glömt av alla stunder. Men det hade han inte. Han är så otroligt underbar, kan inte beskriva med ord hur mycket han betyder för mig! jag kommer alltid älska honom. I vått och torrt! ALLTID! han är liksom en del av mig! Han är en stor del av mig.. och den biten av mig kan må bra igen. Jag har nog aldrig mått så här bra. Jag har inte ens träffat människan. Jag har inte träffat honom på 9 månader.. mer än det.. och han kommer ihåg mig.. alltså.. jag vet inte .. kan inte beskriva min lycka asså. Tyck vad ni vill, jag bryr mig inte. Jag älskar Erik, vad ni än säger och mina känslor för honom kommer aldrig försvinna. Han är en del av mig, så är det bara! ♥

nog om Erik! Imorgon, så ska jag träffa en till otroligt underbar människa! Rabih "bästa" Jaber! Han ska komma till Göteborg och spela. Vi kommer va dom första som hör honom sjunga själv live! Kommer bli jäkligt roligt asså! Han är världens underbaraste människa! Ska va så otrligt roligt att träffa honom igen. Jag vet att jag aldrig skriver om rabih längre. Jag vet, men det betyder inte att jag inte älskar honom så mycket som jag gjorde innan. JAG ÄLSKAR VERKLIGEN HONOM! han är världens underbaraste förebild! Ser upp till honom och jag har gjort det ett bra tag nu. Längre än ett år! Han får mig att le, han får mig att tänka positivt! Det finns ingen som Rabih, jag vet inte. Det känns som om jag skrev så himla underbart om erik och att jag skriver om rabih nu.. bara för liksom. Men han är verkligen sjukt underbar, finns ingen som honom. Han får mig att le, han har fått mig att kämpa igenom jobbiga situationer.. HAN HAR ALLTID FUNNITS DÄR NO MATTER WHAT! han är liksom en del av mig.. jag kan inte förklara hur mycket han betyder för mig.. Han har gjort det så otroligt länge nu. att inte älska honom finns inte i mina tankar.. vet liksom inte vad jag ska skriva.. han är för bra för att vara sann.. för att beskrivas med ord. Han är helt enkelt.. BÄST! Ska bli så otroligt roligt att träffa honom imorgon igen! Har verkligen saknat honom. Kommer kännas fett konstigt att inte eddie kommer va med, men det kommer nog bli bra ändå.. RABIH JABER JAG ÄLSKAR DIG! du är en stor del av mitt liv.. vi ses imorgon. GLÖM INTE ATT DET ÄR DU SOM FÅR MIG ATT LE.. ÄLSKAR DIG ♥


inga ord om hur mycket han betyder ♥


16/5-2010! snart ett år sedan. ERIK ♥


bästa presenten man kan få.. måste bara visa den för erik ;)
tack Hanna ♥


rix fm.. åh saknaden svider Erik.. ♥


true! ♥ JAG ÄLSKAR DIG ERIK ♥


RABIH!! ♥ vi ses imon , älskar dig ♥


kan inte beskriva med ord ..<3


så jäkla fin<3


FINNER INGA ORD !!!!!!! ♥


Rabih Jaber ♥


REBOUND ÄR MINNE FÖR LIVET. 



okej, ni kanske förstår.. jag älskar dom här. No matter what! Dom (och eddie) kommer alltid ha en stod plats i mitt hjärta.. ingen kommer någonsin kunna ta deras plats det står liksom skrivet att jag ska älska dom, liksom jag är erik grönwall och rebound (rabih och eddie..) så är det bara. JAG ÄLSKAR DOM! jag älskar DANIEL med, alltså det är inte det.. men liksom jag har följt dessa grabbar sedan de va med i idol.. och liksom allt positivt händer på en dag.. det finns inga ord för dom! 


ERIK GRÖNWALL, RABIH JABER, EDDIE RAZAZ OCH DANIEL NORBERG. NI ÄR ANLEDNINGEN TILL ATT JAG LER VARJE DAG. UTAN ER ÄR JAG INTE DEN JAG ÄR IDAG. NI FÅR MIG ATT ORKA LEVA. TACK FÖR ATT NI FINNS.. ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: OMG! ja, det e galet. han kommer ihåg oss, man blir så glad.. finns inga ord!!! :')♥

2011-05-06 @ 07:44:27
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0