TAGGAR DANSUPPVISNING!

tjo! idag är det torsdag, mina kära vänner åker just nu och ska kolla på danny i Uddevalla medans jag får stanna hemma. Vill dit, men jag har annat för mig! kära läsare, jag har DANSUPPVISNING! är gryyymt taggad, älskar att dansa! :D har alltid gjort, enda sedan jag va drygt 4 år, som jag va när jag började :D

efter det blir det att åka in till Göteborg för att kolla på Olle Olle Olle! :D så glad att jag kan hinna med båda :D
vad jag vet så ska MIA, HANNA, LISA och JADE dit och då blir det ännu mer roligt :D hihi. NAJS!


SÅHÄR SMINKAD ÄR JAG NÄR JAG DANSAR, hahah.. sjukt! 

Kommentarer
Postat av: hanna

nej skiit fint juu ;O

2011-06-02 @ 21:07:39
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0