Dag 9 – 10 saker som ni kanske inte visste om mig.

jaha, dom som följer min blogg vet ju en hel del om mig men jag ska göra den ändå :)
1. jag är ett idolfreak och jag har fått sjukt många idoler från idol. haha. Det lät ju bra ;) ♥
2. jag är kristen.  Tror att jesus dog på korset för min skull.. ♥
3. jag vet typ inte vilken min riktiga hårfärg är, haha. Mörkblont? eller? xD
4. jag har två mobiler med två olika abonemang, och får sms på båda 24/7 (A)
5. Jag går estet 2:a året och spelar piano samt gitarr och älskar det! :)
6. jag blir väääldigt lätt kär och tycker typ att alla killar som sjunger och spelar gitarr eller piano är typ snygga HAHA.
7. jag har väldigt många kompisar som jag verkligen älskar i alla möjliga åldrar, som jag är jätte tighta med.. från typ 12-22 (A).. älskar dom alla. Tjejer som killar :) ♥
8. Jag kollar nästan inte ens på tv längre. Jag sitter mest vid datorn, pluggar, är med kompisar och spelar musik! ;)
9. Jag har ätit upp en hel pepparkaksburk för mig själv, det va gott!
10. Jag har en stor familj (A) hihi. På facebook iaf :)


ja jag kom inte på  vad jag skulle skriva ;) haha!
oseriös bild ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0