Dag 8 - Mina syskon



detta är Calle, han är 20 år och fyller 21 i mars. Han är lite speciell filur, för han råkar vara bror till mig. Jag och Calle har väldigt många minnen ihop. Dock kommer jag mest ihåg när han itne va snäll mot mig när jag va liten. Han hade en bobycar, men den fick jag inte låna. ALDRIG. Sen så skulle alltid han ha alla leksaker för sig själv, och jag fick aldrig va med o leka med honom för han va så stor, sen ville han aldrig leka med mina dockor. :( Ja okej.. det va när vi va små iof, men ändå. Nu så är han bara allmänt, jobbig :) Men jag gillar honom väldigt mycket ändå. 

Han har dock med växt upp. fast i min värld är han alltid liten , ;) men ah, ni kanske vill se han som gammal med. :) dock brukar jag inte blåta honom HEHEH


okej, han är typ ... 18 där. Men skit i de :D HAHAHA! 

Ehm, ja. han ska förmodligen flytta till Östersund. Så jag kommer nog ändå sakna honom. Liksom.. Det är ju ändå .. CALLE. så ah. 

Han är en blond människa som ... är så han :D hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0