helgeeen!

tjo! 

har varit dålig på att blogga o så nu men har varit hos felici exakt hela helgen typ! 

KORTFATTAT:

fredag: 
Va hemma hos Jacki på hennes födelsedagsfest! Det va riktigt roligt! Sen stack vi till donken med och jag trillade av cykeln för jocke va galen så nu har jag massa bllåmärken på rumpan </3 haha... ne okej! Vissa grejer med den kvällen vill ja ba glömma. urk! Men jag åkte hem till Felicia o vi låg o snacka i hennes säng ett bra tag! Sen somnade vi o drömde fina drömmar, kommer inte ihåg vad jag drömde dock :') ♥

lördag: 
haha felicia försökte väcka mig o det sluta med att hon slog mig med en mössa man ba ":o" sen körde hon på Justin Biebers "FIIIIIIIIRE!!" hahahaa men det gick inte så bra :¨') haha! men ah! Vi åkte hem till mig efter ett tag o färgade mitt hår och sen åkte vi o hämtade upp Jockis o så stack vi till hemmakväll o hyrde filmer, åkte hem till felicia o åt och så kom Alex o vi kollade på en massa filmer.. en av dom va Never say never o ja o felicia försökte att inte bli galna men det gick sådär när down to earth kom! hehehehe ja typ sparkades lite o ah :') HAHA! Men drog<3 kvällen slutade med att vi kollade på hannah montana, man ba "vilket liv<3" men man fastar vid det. TÄNKTE PÅ DIG SARA! hahahah! men ah, sen vid kvart över 3 åkte dom hem o ja o felicia gick o la oss! Typ somnade dirakt!

söndag:
vaknade tidigt för att vi skulle till rix fm, åkte o mötte upp mamma så tog hon min väska o cykeln o vi väntade på bussen som aldrig kom :( haahah så vi typ ringde hem till mig o calle körde oss, TACK<3 träffade på kompisar där o kollade på när ulrik sjöng några låtar o sen signerade. Gick runt lite i göteborg, stannade o kollade på en tjej från kanada som trollade typ o sånt.Wierdo liksom! men hon va gryyyym! Åt lite på donken o sen typ ställde vi oss vid scenen en timma innan typ. Vi va galna o sjöng massa sånger! alla ba kolla på oss o man ba "låt oss va :')" haha! Men de börja o Ramsells elle va dom heter körde fett länge man ba "sluta :(" men tillslut kom Ulrik, hihihi sötast e han! o vi typ sjöng med i alla låtar, "BOYS DON'T CRYYYYYYY" o man ba "jo :')" haha! sen skulle typ fler uppträda o alla va jätte duktiga! Sverige äger faktiskt! hahah! :') love generation va ju ba så roliga :') Erik Hassles blickar när han väl kolla på en , asså orkar inte, så fint! CHRIS MEDINA! asså trodde ja skulle dö! Så fint sjunger han o man ba "love<33333" hihihihihi! och erik segerstedt va ju inte så dum han heller :') sen danny liksom! WOOOOH! vilket tryck det blev asså! haahaha *GILLA* vi va jätte galna, "IN THE CLUB, THE CLUB, OH OH!!" och sen ba kommer hela EMD ut o han bara "AAAAAAH!!" hahahaha! så bäst! :) iaf! Sen typ gick vi till donken o träffa även andra där. FINT! o sen åkte vi hem. DAGEN VA FETT LYCKAD! skriver nog mer med detaljer någon annan gång! 

SKA SOVA NU! PÖSS!!


man ba "förra året :')"

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH oj såg inte detta förrän nu! XD

BÄSTA ni var och kolla på Hannah Montana (Y) hihi ^^

2011-10-04 @ 15:37:00
URL: http://saarabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0