SVAR PÅ TAL OCH SÖT DANIEL


Okej, ni som inte vet. REbound ska splittras antagligen, det kom VÄLDIGT SNABBT. verkligen. Rabih skaffa en ny blogg, alla fansen börja undra, rabih skrev massa konstigt på bloggen. Eddie skrev mysko på facebook. Ja typ. Vi vet inte varför än, men vi lär få en förklaring.

Erik, asså vet inte riktigt hur jag ska förklara, han är bara.. inte samma människa längre.. han är inte den gamla erik liksom..! ja du fattar. Mer kan jag inte säga. Utan att typ bryta ihop!


NU VET NI!


ser ni ser ni ser ni ? :'D asså han är verkligen bäst. Vet inte vad jag 
skulle göra  om inte han fanns nu liksom. Jag har ungefär lett tre
gånger idag sedan jag kom hem från skolan. I skolan va det fejkleende..
Det va när calle sa att han tyckte daniel va bra, när jag skrev med 
daniel på facebook idag och nu när jag såg detta. Ni anar inte hur
mycket han betyder för mig asså. Det är helt sjukt.. kan inte förstå
det själv liksom.. 


haha, kolla på senaste tittare där nere :'D hahah.. lovar han började
skratta! haha.. han är bäst bäst bäst. :) kan inte förklara liksom. 
han är FÖR bra för att vara sant liksom.. HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA
kan inte säga något annat... tack för att du verkligen bryr dig, och 
att du gick in på min bdb PRECIS EFTER att jag hade skrivit att du är
den enda som får mig att le just nu, lovar du visste att jag skulle
dö när jag såg. YOU MAKE ME SHINE! tack som ininorden..<3

nu ska jag sova, godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är så sjukt glad för din skull!! :'D <3

2011-04-30 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0