it's not you anymore..

tjo ! jag har inte bloggat på länge, haha förlåt! läste boken hela dagen igår. Men ah! :)

varför gör du såhär? vart tod "den underbara ..." vägen. VARFÖR? du vill inte ha kvar oss va? Fattar inte hur du kunde, fattar INGENTING men jag fattar att DU har förändrats och jag orkar inte försöka lådsas som ingenting. För nu fick vi det "svar på tal" det är inte du längre. TACK

KONSERT IDAG, 14.00 I ASSBERGSSALEN, ELLER 18.30 I ASSBERGSSALEN. KVÄLLEN ÄR INTRÄDE 25 KRONOR OCH VI KOMMER BJUDA PÅ FIKA. ÅK DIT, DET KOMMER BLI AWESOME! ES2 ÄGER NI VET ;)


saknar dom, FAKTISKT :O

Kommentarer
Postat av: Li

Hahah vadå sno min rubrik?! ;). HAHAHA <3.



sv: bajs.. på hnm.... :( <3

2011-04-27 @ 20:21:10
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0