LÅNGT LÅNGT INLÄGG HIHI! :$

okej, jag har lust att inte bara skriva bokstäver utan SIFFROR MED! och dessa siffror betyder otroligt mycket för mig så DET ÄR BÄST SÅ! ;) okej, nu börjar vi!

16/12-09!
woho, typ jätte länge sen. Längre än ett år sedan. DÄR SER man! Jo denna fina dag träffade jag underbaraste rabih jaber och eddie razaz! tillsammans med fina mariette hansson och Reza Ningtyas Lindh! i Borås på knalleland! haha vilket va JÄTTE KUL! Jag kommer ihåg det som om det va igår. Haha. Nästan. Va väldigt nervös när jag träffade Rabih och Eddie iaf! Dom va ju så fina! :) vågade inte ens fråga om kort eller kram eller något. Men jag va iaf där med Tina Leka och Samantha Wemanis och vi hade det sköj! (JAG TÄNKER INTE TVÄTTA MIN HAND LÄNGRE!!) haha. MINNESVÄRT! Jag kommer ihåg Rabih bara "Dina ögon.." haha.. jag kommer inte ihåg, jag TROR att jag hade gråtit (A) ... kul att jag inte kommer ihåg.. ;)



19/12-09!
också väldigt länge sen! haha! Men jag kommer verkligen ihåg allting! Jag träffade faktiskt finaste Erik Grönwall för första gången! I Göteborg på Media Markt Bäckebol! yeah! Remember that! Det va svinkallt och jag hade ingen mössa på mig eller inga vantar eftersom vi trodde att det skulle va inomhus (HEJ HÄR ÄR MAN SMART!) men ja! Jag kommer ihåg hur mycket jag skakade när jag träffade Erik och hur otroligt varm och skön hans kram va! Kommer med ihåg att det va mamma som frågade "Anna ska du inte krama honom" och Erik bara "JO MEN VISST" och hoppade på mig! (HEJ DU ÄR BÄST<3) och sen frågade mamma igen "Anna ska du inte ha en bild med honom med?" och Erik bara "SJÄLVKLART SKA DU HA EN BILD MED MIG!" innan jag ens hann svara. (TACK MAMMA! HAHA) så ja! jag va så lycklig! Han är bäst! <3 Va iaf där med Tina Leka



9/1-10!
woho!! en till dag kom när jag skulle få träffa UNDERBARASTE Erik Grönwall med Calle Kristiansson (hej lyckliga Anna<3) Det va i Göteborg på media markt Högsbo! Haha, jag och Maria Sperling hade tagit på oss JÄTTE MYCKET eftersom det skulle va UTOMHUS och det va JÄTTE KALLT! men sen så va det inte det ;PpPPpppPP. Ne men seriöst nu. Det va inomhus inne i affären och vi fick sämsta platserna LÄNGST BAK typ. Men så när Erik uppträdde så befann vi oss ehm, längre fram! haha! Jag va väldigt nervös denna gången och jag och Maria bara typ kollade på varandra hela tiden och typ "HAN ÄR SÅ SNYYYGG!" haha. Så ah. Men signeringen va sjukt snabb. Fick inte alls mycket tid med dom. MEN Calle va väl trevlig och Erik va världens underbaraste (<3) haha. Han hoppade på mig och kramade mig denna gången med "MEN HEEEJ!" så som tack till dig fick han en puss på kinden. (HAHA! "JAG HAR PUSSAT ERIIIIIK" kan man ju råka säga lite högt så halva sverige+erik hör! :D) men va så himla glad! <3



16/5-10!
dags för att träffa Erik Grönwall och denna gången med de fina Felicia Wallerdal, Tina Leka och Samantha Wemanis och träffade med underbara Lisa Carlberg där! Haha. Och så satte det sig även en GALEN Alina Nord Nilsson jämte mig ♥ hihi! UNDERBAR spelning! Vi va bland de första som fick höra Stay, destination och alla typ såna låtar på den nya skivan live! hihi. Jag blev så glad! haha va galen! ehm. (A) Signeringen va så himla bra! Gick med lisa och hennes kompisar och dom jag gick med! haha! erik va så söt! "hej min diamant<3" och sen råkade jag ju typ ehm.. SLÅ honom! :') "FÖRLÅT ERIK FÖRLÅT!" "det gör inget!" "FÖRLÅT DET VA INTE MENINGEN!" "det gör inget haha!" "FÖRLÅÅÅT" ehm. okej. Jag fick inte panik alls, nejdå <3 men va så himla glad hela tiden i hans närhet! Kramarna! Bilden! Allting! haha, denna dagen betydde/betyder mycket för mig, verkligen<3



10/6-10!
ja första gången jag fick höra Erik Grönwalls röst i luren! hihi! TACK ALINA! <3 fick snacka med underbara Erik på telefon när han va i Kungsbacka och inte jag fick åka :( haha (DUMMA CALLE HAR SIN DUMMA STUDENT DÅ, MEN GILLAR HONOM ÄNDÅ :)) haha, han va så söt! och självklart så va jag på stor studentfest och skämde ut mig genom att ah... :) haha! "jag älskar dig med över hela mitt hjärta!" <3

1/7-10!
Blir ni förvånade att jag nämner den finaste personen på denna jord? Erik Grönwall? jag tänkte väl det! :) hihi. Jag träffade honom IGEN (<3<3) hihi med underbara Alina Nord Nilsson, Lisa Carlberg, Hanna Nyberg och Tina Leka.
ERIK VA SÅ UNDERBAR (=en glad anna :')) Haha, innan uppträdde Robin Bengtsson och eftersom han va min favorit idol 2008 med Kevin Borg så kunde det inte bli bättre. TYP! hihi. Va jätte galen (ssh, säg inte till någon :$) och när erik kom .. ja :) haha! Åh kommer aldrig glömma "nu ska jag köra *kollar på mig* timeless" fyfasen vad tårarna rann då! hihi. Han vet att jag älskar den! <3 han kan ju typ fara upp i himelen och sätta sig på ett par rosa moln, så underbar är han! ;) haha signeringen va kaos, ingen KÖ! hahah verkligen ingenting. Haha. Så ah typ en stor klump, världens suraste vakter som typ lyfte undan oss -.- haha men en underbar erik! "hej finaste Anna!!" "nej gå inte anna" hhaha tror ni jag ville gå efter att han sagt det? :(. ehehe.. nej men erik va världens underbaraste, och om man till och med skymtar att en tår faller ner från hans öga så kan man ju undra vad han själv tyckte om vakterna? :s aja, även om signeringen va underbaraste så va ju ändå spelingen den bästa man har varit på! <3



15/8-10!
RIX FM (sjunger som dom gör där ni vet)  i Göteborg på Storan! haha jag sov hos Alina Nord Nilsson och åkte tidigt och senare träffade jag underbara Lisa Carlberg och Hanna Nyberg. Träffade på fina Li Andersson och snackade med henne för första gången och ja. Sånt! haha. Senare kom även Felicia Wallerdal, Tina Leka och Samantha Wemanis med! :) haha. Det va ju många artister men jag va SJÄLVKLART där för REbound (rabih och eddie) och Erik Grönwall<3 Det va sååååååååååååå varmt, typ svimmade (A) haha och sen började det störtregna, typ första gången jag blir glad för det när jag är ute HIHI! så stod och bara ehm.. njöt av regnet ;) hihi! Först uppträdde Erik Hassle vad jag kommer ihåg x) och sen kom nog dom finaste av alla fina killar REbound!! hahah, jag typ va så glad, och såg att Rabih kände igen mig (antagligen från bilden på bloggen) för han typ pekade på mig och log! hihi. och sen kommer en massa artister och sen kommer Erik Grönwall och det va underbart<3 haha. haha, sen skulle vi springa backstage och så kollar erik ut och vinkar och stänger och öppnar och kikar ut och stänger och hahah kollar igen. han va så söt :) haha. Sen stack vi till hotellet men va tvungen att åka hem och gissa vem som kommer ut 5 minuter efter ? :| HEJ JAG VA JÄTTE LEDSEN :( ahah. Men lyckad dag ändå. Mina 3 idoler på en och samma dag, kunde ju inte blir bättre :) ♥



27/8-10!
ÄNTLIGEN får jag träffa REbound efter 8 sjukt jobbiga månader! Det va på nrj i Göteborg på liseberg. Va där med underbara reboundfans! haha... typ Shanya Abdulla, Asse Reza, Simona Hanoun och några till! :) det va UNDERBART! seriöst har inte varit så glad på länge då! haha (på några dagar iaf) Rabih och Eddie va verkligen så underbara mot mig "We can sweep the floors like a hurricane" *pekar på mig/rabih* så söt han är<3! sen efter så gick vi liksom ut för vi trodde inte att vi skulle få träffa dom och så får jag sms från Alina Nord Nilsson hade träffat dom och då lyckades vi komma in igen! Och dom kom ut! Så fort jag sa att jag va Anna till Eddie så kom han fram och kramde mig och bara "har verkligen sett fram emot att träffa dig Anna" "du är helt underbar, jag älskar dina kommentarer" "Älskling varför gråter du?" ALLTSÅ HAN VA UNDERBAR MOT MIG! och sen kommer rabih och bara "ANNA!" "du är helt underbar!" "sötnos, gråt inte, då börjar jag gråta" *tår trillar ner<3* "jag älskar dig, det vet du! du ska inte tro något annat" *kollar in i mina ögon* alltså han är underbar, verkligen! <3 jag har nog aldrig varit så glad. Tårarna va för att jag va så lycklig. Jag brukar inte gråta så mke när jag är med mina idoler, men då kunde jag inte göra något annat. Inte efter allt som har hänt och allt. Rabih är en fin människa! Eddie med! Men just det rabih sa! åkte hem med leende<3



13/11-10!
Fick äntligen träffa mina fina älsklingar i REbound igen! jag va så lycklig! va där med reboundfansen! dom va så hihi, mysiga! :) Shqipe Haxhimehmeti, Shanya Abdulla, Simona Haonun, Asse Reza, Luwam Berhe och Merima Brkovic! vi va där rätt tidigt och sånt. haha! men vi hade otroligt roligt. Pratade med de som jobbade där och satt och lyssnade på rebound och sånt! haha det va jätte trevligt! Men ah högdpunkten va ju när rebound kom ut på scenen! dom va så snälla och söta och trevliga och lät oss sjunga i micken! och signeringen va nog en av de bästa jag har varit på! Skit mycket tid med dom och allt! :) fick bilder och hela köret! rabih va så söt! "hej anna!" "kul at träffas igen" "haha, du ser gladare ut denna gången ;)" "vad fint!!" "haha, äntligen eller hur?!" "du är underbar!" "okej Anna, vi kör tummen upp!!" "aha.. ändrade planer" "haha det är en sak mellan mig och anna! ;)" (till eddie) "jag älskar dig Anna! :)" "MEN SHANYA TA KORT DÅ!!" (HAHAHA) haha alltså jag kan inte skriva upp allt underbart rabih sa för det va FÖR MYCKET (vet inte hur så mycket kan komma ut genom hans mun.. ehm .. HAHA) och Eddie!! "Anna!" "haha, varför skulle jag inte komma ihåg DITT NAMN? :)" haha! "gud vad fin! har du gjort den?!" "vad fin du är!" "du är visst min älskling!" "RABIH GJORDE BORT SIIIG!!" "du är fin!" ja alltså dom två, haha underbara! :) <3 "nej vi tääänker inte sjunga på psycho!!" haha :( ja alltså underbart. och sen när jag skulle gå.. "hejdå älskade Anna!" "hejdå fina du! ha så kul på lägret!" HAHA självklart att jag hade det bra! ;) hallå jag hade träffat de underbara <3



27/11-10!
två underbara saker hände denna dagen!<3 
- okej, först och främst snacka jag med underbara Rabih Jaber! han är för underbar! kan verkligen inte förstå att det finns någon som honom seriöst!! Tack Hanna Jonsson för att du ringde <3 "varför är du inte här?" "hoppas vi ses snart igen" <3 har nog inte varit så nervös inför ett telefon samtal på länge! ;) haha!
- Jag träffade UNDERBARA Olle Hedberg för första gången! Han va där med Minnah Karlsson och Jay Smith! Olle va så underbar! Typ som att änglar i himlen inte existerar! va där med fina Felicia Wallerdal, Hanna Nyberg, Lisa Carlberg och Alina Nord Nilsson! jag, Hanna och Felicia köpte blommor till dom SOM HAN ÄLSKADE!!<3 haha! "vad söta ni är! tack!" "förlåååt" (fick inte bild med honom, inte hans fel och han är verkligen underbar!<3) "vi ses på torsdag, jag kommer inte göra er besvikna!" haha som om han skulle göra mig besviken? :') haha! spelningen va väl inte världens bästa, kom väldigt långt bak och sånt. MEN Olle körde "No Diggity" och jag ÄLSKAR verkligen den låten! blev så glad! Olle är underbar punkt slut!



2/12-10!
åh, genrepet till Idol! SÅ HIMLA BRA! vi satt verkligen så bra! Precis jämte Juryn! man såg verkligen Scenen så grymt bra! Man såg Jyryn ;) haha.. allt! verkligen ALLT! haha Bagge va så skön asså! "vart är min fanclub?!" "wooow, kolla 5 pers!!" "har ni bytt fanclub nu? :(" "jaha! yeah!! dom är kvaaar!" hahaha! till alina "erik grönwall? du vet väl att han är här nu va?!" Alina fick panik! "nej jag skämtar bara han är inte här!!" "jag måste testa en sak.. ERIK GRÖNWALL" "HAHAHAAHAH" ja ehm. jag va där med Alina Nord Nilsson, Lisa Carlberg, Hanna Nyberg och Sofia Söderström! så himla underbart va det! och Olle Hedberg va så söt och kollade på våran skyllt! (sen efer gjorde han tummen upp till mig!) sen träffade jag ingen mindre än Andreas Weise! "jaha det är du!! HEJ!" "åh jag älskar dina kommentarer! :)" han va så underbar mot mig! :) hihi! Sen snackade vi ju även med Andreas Carlsson, Laila Bagge, Peter Jihde och Niclas Wahlgren! :) trevligt fölk och Andreas är äckligt snygg :) sjukt underbar dag! 



3/12-10!
IDOLFINALEN wiho! vem vinner inte biljetter till finalen i scandinavim (jo jag om ni inte fattade det :'D) ja va så lycklig! jag tog med Hanna Nyberg in! och vi hade så kul! Vi fick inte så bra platser, men backstage va det och vi hade jätte kul med Olle Hedberg! haha! ;) "OOOOOLLLEEEEE" *visar "<3"* Olle: "<3"! haha han va så söt! sjukt söt! tyvärr åkte han ut :( och jag grät som en fåne haha! :( han såg det, va så söt! "Olle du måste gå nu!" "men.. *kollar på mig* "olle kom nu.." "men.. aja.. *kollar ledset på mig* <3 ALLTSÅ ÄR HAN SÖT ELLER?! <3 träffade också finaste Andreas Weise! "MEN HEJ! är ni här igen?!" "åh haha, turunge!" "varför skulle jag inte komma ihåg er?" :) (HEJ UNDERBARA IDOLER!) så förutom att Olle åkte ut så va allt så himla underbart! <3



4/12-10!
Anar att ni kollar tillbaka för att se att jag har träffat idolerna 3 dagar i rad, AND THAT'S TRUUUUUE!! :D hhiihih lycklig chey! Denna gången va jag och såg underbara Daniel Norberg, Andreas Weise, Olle Hedberg, Geir Rönning, Linnea Henriksson och Elin Blom. Underbar spelning! verkligen stod typ längst fram med finaste Lisa Carlberg och Jade Benneteg samt att jag träffade underbara Hanna Nyberg och Mia Tuväng där! hihi! Daniel va så söt på scenen. :$va bara tvungen att säga det. Hade gåshud HELA TIDEN! <3 sjukt! I alla fall! Så va det signering men jag fick inte gå på den -.- men jag fick kort med dom iaf! och jag va så lycklig men ändå glad! jag vet inte, det går inte att förklara känslorna jag hade! haha! men Andreas va så himla söt när jag skulle upp på scenen! "yeeeeeaaaah Annaaaaaa!!" hahah jag bara ";o" men sånt gör mig så himla glad! jag menar, han kunde mitt namn ;) haha! Iaf, allihopa va så underbara! :) Men som sagt, sen va jag tvungen att åka upp till mina söta lilla kusin Hanna som fyllde år! :) hihi! underbaring "daniel norberg är söt!" jadu! det finns mycket man kan lära småbarn att säga ;)



16/12-10!
Ni kan ju bara gissa vilka som är inblandade :) haha, jo VISSA IDOLER! UNDERBART! haha! åh jag va så glad! hihi jag va där med underbara Lisa Carlberg, Jade Benneteg, Hanna Nyberg och Mia Tuväng och senare träffade jag med dom underbara Felicia Lögdberg och Erica Pettersson! Och dom jag va och kolla på va ju SJÄLVKLART mina favoriter (<3) Daniel Norberg, Andreas Weise, Olle Hedberg och Geir Rönning! haha. Fattar ni att man bara kunde se en lycklig Anna då eller? yes! haha. Dom va så underbara! Haha, Andreas som kom fram till oss när han sjöng, Daniel som va så söt när han sjöng där, Olle som ägde hela scenen och Geir som inte kunde släppa mina ögon med blicken (haha söt!<3) "ja jag tänkte väl att det va du!" haha all väntan på att få snacka med underbara geir igen och han "tänkte att det va jag" haha! :) MysMys kramar från allikop INNAN signeringen! <3 och väl uppe på signeringen! Först Daniel, världens finaste människa! "oj förlåt, haha! självklart ska du få en kram!" "Anna va det va? och hon jag prata med va Hanna? haha, ni brukar svara varandra på bloggen va?" hans skratt när jag höll på att tappa mobilen när han skulle prata med Hanna! ;) "aw, du får mig att le med!" UNDERBAR ÄR ORDET!<3 sen kom underbara Olle "åh jag älskade eran skylt! den va verkligen jätte fin, tog den lång tid att göra?" "åh, man märkte att du la ner tid på den!" "haha, att man k an göra en människa så glad :)" ja Olle! Du gjorde mig glad<3
och sen kom fina Geir "jag har verkligen sett fram emot att träffa dig!" "nej, DU är underbar!" "kom ihåg att du alltid kan skriva till mig :)" HEJ UNDERBARASTE GEIR! <3 och sen kom fina underbara Andreas "HEJ ANNA!" "vi kommer ses många gånger till! Jag lovar" "haha, nej jag säger inte! ;)" (BAJS PÅ DIG ANDREAS :( XD) haha och sen gick man ju upp extra gånger för kort också! "Annaaaa, vill du ha bild också?!" sätt dig här jämte mig!" "haha du skakar, ska jag hålla i dig!" "men du behöver inte skaka! haha" *vänder sig om och kramar mig!* Olle; "haha, nu får du kortet med mig!" "vilken kamera ska vi kolla i?" haha. (vi kollade i olika -.- xD) och fina Geir "men SJÄLVKLART ska du få ett kort med mig!" "haha, du är bäst! :D" GEIR INSE DU ÄR DET! och fina Andreas "haha, nej det är bara kul!" "ett kort! haha, nu ska jag bli snygg!" "är jag?" HAHA. nej inget samtal här nej! ;) xD ♥
och sen krama dom extra många gånger igen (DET BLEV VÄLDIGT LÅNGT, BEROR PÅ VÄLDIGT MYCKET ATT DET VA ALLA 4<3) UNDERBAR DAG! <3



8/1-11!
IDOOOOLTURNEEEEEEEEN! <3 haha! gud, jag va iaf där med Lisa Carlberg och Jade Benneteg och sen kom underbara Mia Tuväng och va med oss :) haha det första som vi gör är att typ stela till som startyer när Daniel Norberg, Andreas Weise, Olle Hedberg och Geir Rönning går förbi, haha vi är dumma i huvudet :) så står vi och sjunger "weise låten" när dom är påväg tillbaka! yeah right! men kramade Andreas "hej, MEN HEJ!!" haha, Olle, Minnah Karlsson och Jay Smith! men Geir försvann och Daniel såg jag inte till! haha! :) men ah! Gulligt! haha tillslut kommer vi in och ser världens bästa konsert seriös. Mycket skrik, många tårar (speciellt till "free fallin' ")
och mycket skratt och onda ben! Men måste säga att hela idolgänget! (Daniel, Andreas, Olle, Geir, Minnah, Jay, Linnea Henriksson, Linda Varg, Elin Blom och Sassa Bodensjö) va helt GRYMMA! :) efter konserten fick vi SÅKLART (<3) hihi träffa dom! :D det blev inte riktigt som det va tänkt men OH MY GOD vad bra det va<3 Daniel va så söt! "heeeeej!! *kramar*" "mina läppar är torra" "mina läppar är fortfarande torra HAHA" oj här gör man bort sig! :) "vill du ha EN TILL kram?!?!" "tihih, vi dansade typ!!" haha han är så söt! Den "dansen" kommer jag aldrig glömma! It made my day!<3 och Andreas va sjukt söt han med, han älskade våra tröjor "wohoooo här kommer teeeeaaaam weeeeeiiiiiseeee!!" "störst bäst och vackrast! woho!" "team weise for life, weisenismen, yeah!" haha, han lät väldigt självgod ;) xD "kramkram, kramkalas!!" HAHA fin han är! :) och fina Olle "haha, jag vet, skylten!" "haha, ja jag kommer ihåg! :D" "men annaaa, team weise :| hahahaah" gillar dig med Olle det vet du! <3 haha
tyvärr träffade jag aldrig på fina Geir! :( men ah! han gjorde annat! Sen stack vi till fina hotellet och väntade utanför! (HIHI DANIEL VI VET VART DU GÖMDE DEN FINA FLASKAN, hoppas den trivs i hörnet :D) haha! och Andreas va så söt! "jag viiiisste att ni skulle vänta här på mig, yeah ni är mitt team!" "sista kramen nu! weisenismen!" haha han vet hur man får en viss anna att le :) hhaaha! och fina Olle "Weeeeeiiy!" "kram kram! skaru ha ännu en till?!" haha varför skulle jag tacka nej? :) <3 men ah. Daniel vågade jag inte gå fram till ;) haha :$ och Geir syntes inte till! Men fett underbara är allihopa! Snacka om att jag har underbara Idoler! ♥



13/3-11!
vet att det inte va alls länge sen :') men jag snackade med den underbaraste Rabih Jaber av alla Rabihsar ! haha! :$ Hanna Jonsson ringde! Han är fett söt mot mig! hihi! "varför är du inte här?!" "men då får jag krama hanna en massor så får hon vidarebefodra dom sen!" "jag älskar dig!" och sen höra "hanna nu måste jag krama dig" i bakgrunden gör ju det hela ännu mer gulligt! HEJ JAG HAR UNDERBARA IDOLER SOM BARA KAN VARA SÅ UNDEBRARA, FAST LITE MER. typ! hihi! LOVE! <3
ibland önskar jag att andra kunde uppleva. TÄNK INNAN NI PRATAR, om ni inte tycker att dom kan sjunga ska ni inte säga att dom inte är underbara iaf!! för det är dom! Jag är verkligen lyckligt lottad att ha just DOM som idoler! jag älskar er! ♥

OKEJ JAG HAR INTE TAGIT ALLA BILDER SJÄLV FÖR JAG SUGER PÅ SÅNT :D men ah. Bilder från typ Lisa, Simona, Hanna, Dustin och så vidare finns och sen mina egna! :) yeah! :) ♥
GODNATT! haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rabih och danne är världens underbaraste :$

De som snackar skit om dom två vet INGENTING alls -.-

B Ä S T <3

2011-03-17 @ 23:11:12
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0