JTR and my buddies.

Halli hallå i stugan, lägenheten, radhuset, huset eller why not utedasset?? Idk vart du valt att läsa min otroligt aktiva blogg =)) 

I helgen åkte jag till Lidköping, Lischöping, Lische... och träffade världens bästa vänner. Idk, men vi har kommit närmare varandra på 1 månad än vad jag kommit människor under ett helt liv. Mah girls and I rule dis place. Vi hade iaf världens bästa myskväll och vi hade det så gossigt i våra #Tomtröjor att vi fotade dem och skickade till da one and only Tom Lundbäck. Tycker om dessa tjejer otroligt galet mycket och de får mig alltid på bättre tankar, alltid. 

I tisdags var jag och träffade världens bästa killar!! och fick träffa några av de bästa tjejerna på köpet också <333 Asså dessa killar är helt otroligt KFSHKJFHKSGJK underbara (försök tolka det ordet?? kunde du? Nä precis.) så jag får typ ADFKSGJKFDGHJ feels av att bara tänka på dem =)). Nä men, asså, på riktigt.. pls give me a reason why I wouldn't love them. Nej men denna popupen var A M A Z I N G och jag kände mig så älskad och omtyckt och asså bästa ever. Förklarar med bilder, okej. 

HARE GÖTT, nu ska jag tenta-skriva, så peace out.. och massa #Tomtröja - love till er.


Sleepover with da best of da best.

 
 
 
 
 

Popup with the best of da best 

 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0