2009-2011

2009-2011 var galna år för mig. Jag upptäckte att det var roligt att träffa och vara galen i idoler. Nu skrattar jag bara åt hur otroligt galen jag var, men många undrar hur jag känner för dessa killar nu för tiden och om jag fortfarande gillar/har kontakt med dem. Nu ska jag svara på detta åt er, så be happy. 

Erik Grönwall 

Well, Erik valde jag att skriva först eftersom han var nog nummer 1 i galenhet för mig. Jag gillar honom fortfarande jätte mycket, jag lyssnar på hans musik till och från och jag följer honom på twitter, instagram, facebook och allt som finns i denna otroligt stora värld. Erik betyder fortfarande galet mycket för mig och jag vet att jag inte skulle vara vart jag är idag om det inte vore för honom, han var ändå anledningen att mitt självförtroende byggdes upp igen efter all mobbning jag gick igenom under högstadiet. Jag har honom att tacka och jag vet att även om jag inte är lika galen i honom längre så vet han om att jag fortfarande tycker om honom lika mycket som innan, inne i hjärtat. Poetisk jag låter.. hehe.. men ja. Grönwall kommer alltid förbli en stor del av mitt liv, så är det bara. 

Rabih Jaber

Rabih och jag har haft våra ups and downs och många vet nog att jag både bråkat med honom och stått och gråtit i hans famn när vi blivit vänner igen. Rabih hade en påverkan på mitt liv som många inte riktigt förstår, och det är inte så konstigt då jag inte förstår det själv. Jag föll för Rabihs personlighet så när han och Eddie splittrades från REbound och han förändrades så slocknade den där lågan direkt... Dock på senaste tiden har jag börjat prata med honom igen och har börjat visa mitt fullaste stöd för honom och han vet om att jag alltid kommer stötta honom. Han är med i någon tallangshow i Libanon nu och jag önskar honom lycka till, och det vet han också om. Dock har jag inte samma kontakt med honom längre och kommer nog aldrig få tillbaka min syster-broder kontakt med honom, vilket är väldigt tråkigt. 

Eddie Razaz

Eddie är nog den enda utav de från 2009 som jag fortfarande känner är samma goa och glada människa som innan. När jag träffade honom i somras tog han emot mig som att vi vore bästa vänner och det värmde otroligt mycket i mitt hjärta. Om jag hade haft tid och råd är Eddie den jag skulle kunna åka land och rike för, helt klart, då vi fortfarande har kontakt. Han var den första jag skrev till i somras när jag var deprimerad och svarade mig med peppande ord. Jag tycker jätte mycket om honom fortfarande, och även om jag inte är lika galen längre så stöttar jag honom till fullo genom hans karriär och jag kommer vara den som står i fronten när han spelar på MSG, jag lovar. 

Daniel Norberg

Ja, Daniel var ju den jag var både galnast i men också kom närmast under idol 2010. När jag tittar tillbaka på perioden med min "Norberg fever" så skrattar jag bara men den har gett mig otroligt mycket.... Den gav mig min bästa vän för livet, och jag VET att det kommer förbli så (Sara). Jag och Daniel snackar fortfarande och han bemöter mig som en vän, vilket jag tycker är otroligt roligt. Han ser fram emot att träffa mig lika mycket som jag att träffa honom, och så var det inte innan men det har liksom ändrats. Jag tycker om honom fortfarande, jätte mycket... jag stödjer hans galenheter på youtube och jag gör det med glädje... men som sagt, jag är ingen fangirl längre... och jag tror helt ärligt att både JAG och DANIEL är glada för det. 

Andreas Weise

Team Weise, det var vad jag kallade mig. Jag lyssnar faktiskt på honom fortfarande och enligt mig är hans skiva han släppte en galet bra skiva och den spelas både på spotify och i sterion hemma... men helt ärligt då är det inte så stort intresse av att FÖLJA-FÖLJA honom. Kommer han hit till Göteborg så kommer jag vara där, det kan jag lova... men jag håller faktiskt helt ärligt inte så bra koll på honom mer än att jag följer honom på både twitter, instagram och facebook. Jag kollade inte på ett endaste avsnitt när han var med i körslagen och jag vet inte hur han slutade men jag är stolt över honom ändå ;). Andreas kommer alltid ha en plats i mitt liv och hjärta dock, han var alltid så galet charmig och snäll mot mig och jag vet om att han vet att jag existerar, mig glömmer han aldrig, precis som jag aldrig glömmer honom. Har man en gång varit i team-weise så förblir man det. 

Olle Hedberg

Jag har absoluuuuut ingen koll alls på den här killen... Har ingen aning om vart han håller hus eller vad han gör nu för tiden... men jag vet att när jag gillade honom så var han iaf världens goaste Olle och han gjorde mig alltid glad. Saknar den tiden ibland alltså. Skulle jag nu få reda på att han skulle ha någon spelning här i närheten skulle jag sannerligen befinna mig där, men tills det .... så håller jag mig hemma och lyssnar på han lite då och då! 

Geir Rönning

Kommer ihåg hur Geir var den första jag skrev till när jag behövde hjälp och hur han alltid kom med såna smarta vuxna kommentarer hela tiden. Jag har fortfarande kontakt med honom och jag vet att om han kommer hit, i närheten av Göteborg så kommer han kontakta mig för det är så det är. Geir är fortfarande en stor del av mig och jag skriver gärna till honom fortfarande när jag behöver vuxna och bra råd, han är då fortfarande pappa-Geir och kommer alltid att förbli! Ser fram emot den dagen när jag får träffa honom igen och ha ett heart to heart moment med honom. 


Well yes, där fick ni lite information om ställningen och hur den ligger till så kan ni sluta tjata om det hihi. 

Nu får ni lite trevliga fetusbilder, enjoy. 


Erik Grönwall
 
Eddie Razaz


Rabih Jaber


Daniel Norberg


Olle Hedberg


Geir Rönning


Andreas Weise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0