Östersund!

nu ska ni få se på maken!! Jag är och besöker min kära broder i Östersund. Det är väldigt fint här, men inte lika fint som Göteborg, nejnej! Göteborg äger, punkt slut ;). Jag gick på vatten innan, typ som Jesus gick på vatten.. Fast dock gick jag på is, det gjorde inte han... Han är därför mycket mer awesome än mig, det vet ju alla. :) 

Jag tänkte lägga upp några bilder här ifrån, men då måste jag spara de på Calles dator, men sssh, han behöver inte veta ;) 
Här kommer lite awesome bilder! 

 
min älskling när vi åkte hit :*


Vi går på vatten ... :D 


min pojkvän är äckligt snygg<3

bror!! det var ett tag sen jag träffade denna pöjk. Kan erkänna att jag saknat honom.


Mer bilder kommer imorgon förmodligen!

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0