opa Anna style

Wopp Wopp! Här är jag igen! 


yepp, jag lever ännu! Ingen kan stoppa mig när jag bara rullar fram? yepp, för det är det livet gör nu! Jag måste säga att jag gillar att leva just nu ändå i allt det jobbiga. My dear friends, ni är undebara! Just nu är jag iaf ute på VFU, som jag förmodligen redan nämnt, men eftersom mitt minne är kort, så nämner jag det igen ;). Jag trivs väldigt bra! verkligen. Klasserna är helt underbara och mina LLU:are med! Sista veckan nu, kommer sakna dem! Idag så kom amerikanare till skolan och skulle vara med i våra klasser. WOW, det var grejer. Sheeeiiit, vad kul det var! Liksom, status? nä men asså .. det va kul att veta lite om skillnaderna på skolorna och sånt! De gillar svensk skola, det är ju härligt det liksom! De va iaf 8 helt underbara filurer och jag hoppas ju självklart att vi kommer hålla kontakten, iaf de 4 jag lärde känna mest (som va i den klassen jag var i!) Det var en helt underbar dag! Massa skoj, massa engelska och intressanta grejer, samt vägledning i Nordstan med 7 helt förvirrande lärarstudenter från USA som älskar allt som har med vykort att göra ;) ... UNDERBART! 

wopp wopp! nu ska jag fortsätta könsta mig med Rebecka, bara 24 dagar kvar! :D <3

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0