dag 1 i backen!!

hej hej och glad påsk! Iår är påsken go, befann mig i backen idag. Härligt va det, verkligen. 
Jag älskar verkligen att åka skidor. Kruxet med att åka i Åre är att det är alldeles för mycket folk. Det kändes verkligen. Det märkes. Joachim lyckades få en knatte som åkte rakt framför honom, och råkade åka rakt in i honom, allt gick bra såklart... men jag blir lite irriterad när föräldrarna inte har koll på sina ungar.... men som sagt, vi befinner oss i ett område med mycket folk i backen, så sånt kan hända. :) 

Jag lyckades vurpa med, absolut inte med mening .. hahah.. men eftersom det är påsk är det väldigt varmt, och då blir det lätt pucklor... jag lyckades åka på en sån puckla och så flög jag lite. När jag landade sådär grasiöst så ville det visst ligga en isfläck där... JAJA... jag fick sola ansiktet ett tag där iaf ;) 

annars har jag otroligt ont i mina fötter och mina knän (smart tjej som glömde knäskydden hemma) men hade det underbart ändå! :D 


Nu ska jag studera, duktig tjej. 

heddååå

(bilder)


Jag och min älskling! <3


väntar på att få åka upp i liften! Va tvungen att ta av mig skidorna för att man stod
i en sån där grej (tänk sällskapsresan HAHA) och jag har cellskräck, super!
 

världens vackraste<3

känner att jag älskar livet på skidorna!!


störtloppsbacken som alltid är med på tv ;) 

(fint finger calle, verkligen) men jag och min älskling :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0