matte är inte riktigt min grej

Woppwopp! 

idag hade jag min andra och sista matte-saltstenta. Sista gången jag skrev den, kan man ju hoppas.. dock är jag rätt säker på att jag fick U för den va grymt svår... särskilt om man suger på matte ;) 


Nu sitter jag och rensar min spotifylista. Jag har fått massa nya favoriter och sånt och vissa låtar är jag bara sjukt trött på... känns onödigt att ha typ 600 låtar om man ändå inte lyssnar på 50% av dem ;) haha.. 

Efter tentan tog iaf jag och tjejerna firade våra fina och förmodligen underkända tentor och köpte glass. Vi satt och pratade ett tag och sen joinade min goa vän Jacob oss. Vi snackade om allt möjligt, från att vår kära skåning Erica har badat i en Gäddodling till att Ida har börjat få en gangsterstil... men jag tycker om dem! väldigt mycket faktiskt! 

Sen drog Jacob in mig i en massa affärer och försökte få mig att prova kläder utan min vilja, Jag vann, han blev inte glad ;). 

Nu sitter jag här hemma och lyssnar just nu på Robin Stjernberg som jag tycker har en grym röst osv, och snart ska jag även städa och tillsist åka hem till Kinna. :)

KRAMAR





Kommentarer
Postat av: anonym

om du inte får g på tentan finns det flera chanser att man kan göra om den? ska du isånnafall göra om den?

2013-05-04 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0