dag 2! (lite sent, men det krånglade igår)

hej hallå där!

det här inlägget skulle egentligen postats igår, men det blev inte så för det krånglade så postar det nu istället. Iaf, Igår var det inte lika knökat i backarna och därför kunde jag ta mig fram iaf ;) kunde till och med köra normalt ;) det var rätt gött faktiskt ;) haha. Dock fick jag jätte ont och visste inte varför, jag grät typ. Sen vurpade jag IGEN. Jag hatar isfläckar... men det var så dimmigt och så ojämnt i backen så jag såg de inte :( ahahaha... men fick se himlen idag igen, den var inte lika fin som igår ;) 

När vi stod och vila oss vid liften hör jag helt plötsligt "ANNA, JOCKE!!!" och så kollar jag och så står Malin där och vinkar som en galning! HAHA. Jag sprang fram och blev alldeles till mig! Herregud, det var sjukt roligt! Vi åkte lite med henne men sen skiljdes vi åt, tyvärr.. men det var kul :D 


Aja, hade det underbart, även om jag hade superont osv ;) haha. 


nu kommer jag lägga ut lite bilder. 

Puss å kram!


Joachim och Malin! :)

jag och my love <3


Hihi, jag är cool. Fotade i jockes skidglasögon, jajamen!

vill tillbaka! (fin du är jocke där i hörnet) 


alltid lika charmig ;) 


TA MIG TILLBAKA


fin älskling, ;)

busig tjej som fotar i liften ;) 


hej högröd tjej!

Uppe på fjället, det var sjukt kallt HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0