1 vecka kvar, borde jag vara vid liv nu efter den där tanken? hahah

hej bloggväääännnneeeer!

Jag ser att min statistik har ökat igen, *wweeeeey* ska försöka börja blogga mer så kanske jag kommer upp i över 100 igen :') hihi. 

Idag är det iaf 10 april. I somras bokade jag ett par biljetter och jag var så lycklig (min bror kommer skriva att det var han som bokade om jag inte skriver det, så ja calle, tack) ... nu är det 7 dagar kvar? 17 APRIL, that's crazy och jag fattar ingenting. *fangirl* helt seriöst.... jag ska se min förebild och idol sen flera år tillbaka om 7 dagar, AAAAH.  JAAA, jag ska se Justin Bieber om 1 vecka, jag dör. 

Jaja! Igår gick jag iaf som vanligt i skolan (så duktig är jag) och det va väl, kul. Jag och mina kära vänner köpte jordgubbar och det va smaskens! Sen efter skolan träffade jag min kära vän Jacob inne i stan och vi hade våran härliga promenad och hade det trevligt som vanligt. 

Idag så va vi busiga, YEPP, vi skippade föreläsningen och stack och käkade glass istället, men det va värt det. MUMS vad gott det var. Sen så kollade vi lite i affären och självklart kom jag inte hem tomhänt, men den var fin den klänningen, det var den ;) 

Nu ska jag ta och fixa lite saker och sen sova, så vi hörs. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0