ja men hej på er!

hej underbara läsare ;) 

insett att min blogg börjar bli fruktansvärt tråkig! måste verkligen göra om den! Asså inte bara att jag är dålig på att blogga utan den börjar bli så fruktansvärt FUL. 

iaf. Idag tänkte jag blogga om ett personligt problem jag har nu. 
Det är så att jag går på universitetet ni vet, där FÅR man inte böcker utan man måste KÖPA sina böcker. Nu är det så att jag har beställt mina böcker men de VÄGRAR att komma. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. har inget att plugga nu liksom och sen kommer jag få typ GALET MYCKET att plugga på. Kommer inte hinna sova eller äta.. knappast andas. hahah, gött ändå att vi har lediga dagar.. men det är liksom verkligen pluggdagar! Får hoppas att de kommer snart... som sagt får typ PANIK! 

men till något positivare då! ;) jag trivs jättebra i skolan. Har fått några vänner och sånt och det är ju typ det viktigaste, eller asså att jag trivs haha :) Sen är inte universitetet så jobbigt att hitta på som jag trodde.. inte B-huset iaf! ;) det är där jag hänger för det mesta! ;) men ja! jag är nöjd.. förutom att jag inte fått mina böcker då. 

Men ja, jag ska inet tråka er med mitt typ... tråkiga snack nu. haha! 
Förlåt, men jag har verkligen inget annat intressant att blogga om. 
Det blir ju så när jag inet åker och träffar artister och sånt på det sättet längre ;)

Ha det bäst!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D

2012-09-05 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0