ja men hej! :D

hej! 

jo jag har så sjukligt mycket nu. Eller kanske inte just nu.. men jag hade, så förlåt för detta. Men idag hade jag mitt första exiniminerade seminarium. Det gick faktiskt super. Jag klarade mig och jag är sååå glad :D 

dock har jag ju varit lite smått sjuk den senaste veckan men pött bort det för att jag inte ville bli sjuk.. så nu när jag hade gjort mitt ex. seminarium osv så kunde jag slappna av.. och SJÄLVKLART så blev jag helt plötsligt.. ÄNNU sjukare... 

Hoppas på att jag blir friskare snart. 


aja, ska ta och sova nu. Kanske kan sova bort sjukdomen. 

puss och kram på¨er <3


grattis till morfar som skulle fyllt år idag, saknar dig moffa<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0