svar på era frågor.. JAG VET ATT JAG SKULLE GJORT ETT VIDEOINLÄGG.. men hinner inte sånt ;)

MUSIK

- Vad ska du göra den 17:e April 2013? 
  - jadu .. vad ska jag göra då? JOOO! jag ska på JUSTIN BIEBER! så fett taggad! och en av de bästa grejerna är att du ska med, så då får vi träffas igen :D

- Daniel eller Rabih? 
 
- DANIEL! asså det va världigt lätt att svara på den frågan för Daniel är fortfarande helt okej normal.. ;) plus att han inte dissar mig så mycket som Rabih gör hehe

- Hur upptäckte du 1D?
  - haha! asså det är så roligt att berätta detta varje gång för den är så olik alla andras historier.. men okej. ;) det va såhär att jag hade lagt upp en bild på mig och Joachim och så sa någon till mig att joachim va otroligt lik Harry i One Direction och då va jag tvungen att kolla och insåg att dom va väldigt lika.. så sökte jag på dom på spotify och så blev jag typ fast i dom :D :D november 2011, typ ett år sen :) 

- Vem har du gillat mest av Idolerna som varit genom åren? & vilken har du gillat minst?
  - åh! alltid lika svårt att få dom frågorna för asså jag har ju gillat idolerna på olika sätt. Erik, Eddie och Rabih från 2009 och Daniel, Olle, Andreas och Geir från 2010.. men om jag ska va ärlig tror jag att nu när jag tänker efter så har nog jag gillat Erik och Daniel mest.. eller asså, de typ hade något extra om ni fattar :) .. minst.. jag va inte så för Johan Palm när han va med.. han va inte riktigt min stil.. ;) :)

- En favoritlåt av one direction, och berätta varför och du måste välja! 
  - AHAH jobbig du är..! men okej.. ehm.. asså grejen är den att nu när deras nya skiva släpps så har jag ju nya favoriter HAHAH men okej.. men absoluta favorit kommer alltid vara moments ... :)

- Visste du att 1D ska släppa en parfym 2013? Kan du köpa den till mig? 
 - HAHA nej Hanna, det visste jag inte.. tack för att du sa det till mig :D .. men tyvärr nej... men om du köper en och jag köper en och så byter vi sen.. då funkar det :'D

- Vem är den största idol?? 
 
- åh! asså idol tänker jag typ 1 person.. så i så fall Justin Bieber! Men jag älskar One Direction med!! ;)

- Varför gillar du Justin Bieber och 1D? 
 - FÖR DOM ÄR BÄST? haha! ne men seriöst. Asså dom är så underbara! Dom gör liksom inte bara bra musik utan allt annat runt dom är också skitbra.. de liksom bryr sig om sina fans, och det gillas :D :D (Y)

- Favoritlåt med Justin? 
 - Down To Earth har och kommer alltid att vara en favorit! Jag älskar andra låtar också.. men down to earth är ändå ... alltid den bästa :') 

- Varför slutade då åka runt för att träffa idolerna? 
 - asså vet inte.. jag insåg att de inte va allt för mig. Klart att jag fortfarande träffar dom ifall dom kommer i närheten.. men jag blir liksom inte så ledsen om jag missar dom.. de är ju ändå svenska kändisar.. det kommer fler gånger :) 

- Dina top 10 artister som du lyssnar på just nu.
 
- oj oj oj !! haha! One Direction, Justin Bieber, Jamie Meyer, Casting Crowns, Brad Paisley, Taylor Swift, Lonestar, Lifehouse, Jonas Brothers och Rascal Flats :D

- Kollar du på X-factor?
 - asså jo, ibland.. men jag följer det absolut inte lika mycket som idol. Det är bara trevligt att kolla på typ.. dom har väldigt bra artister tycker jag :) 

- Vilket är ditt favorit instrument, om du bara få välja ett?
 - Piano! lätt piano. :)

- Kan vi få höra dig sjunga?!
 - haha!! ni vill inte höra mig sjunga... ;)

- Vem är snyggast i One Direction? varför? 
 - hahahah! hatar såna frågor.. ALLA är snygga ;) men ne.. harry är snyggast.. sen kan man ju fundera på VARFÖR.. men det borde ni ändå veta om ni följer min blogg ;) hheehe. ne men... asså han är ju snyggast för han är lik den snyggaste människan i världen ... ---> CARL JOACHIM TOMAS ANDERSSON <3

KÄRLEK

- Hur träffades du och Jocke första gången? 
 
- vi träffades en fredagkväll på KU för typ 4 år sedan, matte drog dit honom.. jag tyckte bara att han va liten :') men sen när jag lärde känna honom så tyckte jag inte det längre.. inte så mycket iaf ;) mohaha.. <3

- Vad sa ni när ni skulle bli tsm? Alltså berätta hur det gick till, i wanna knoooooow! 
 - haha! jadu.. det va ett tag sen.. Men vi hade "varit på G" ett tag och vi hade sms:at rätt mycket och sånt och vi umgicks och vi hade gått på deeejt :$ hehe.. men så typ satt vi uppe under en natt och typ smsade och så typ frågade han mig om vi va tillsammans och jag svarade typ att vi nog va det.. (den 29 juli) haha.. så träffades vi typ 2 dagar efter det (va upptagen den 30 juli - daniel haha) och så snackade vi igenom det och så bestämde vi att vi va tillsammans typ. 31 juli 2011 <3 :D

- Är du kär?
 - jaa! jag är superkär!! <3

- Hur går kärlekslivet? 
 - super! har världens bästa pojkvän<3

- Hur länge har du och jocke varit tillsammans? 
 - 1 år, 3 månader och 11 dagar, exakt ;)

- Har ni haft sex ännu, hahah ;) 
 - haha, detta är faktiskt privat ;) ne men det har vi inte haft! och det är jag stolt över :)

- Vad är ditt bästa kärlekstips för att fånga en kille? 
 - kommer låta som alla andra nu.. men seriöst... va bara dig själv för du vinner på det i längden. Tänk om du fångar en kille och sen så blir ni tillsammans.. du vill ju inte ljuga för din pojkvän? så bara va dig själv.. din pojkvän kommer älska dig precis för den du är.. och de sakerna du gillar minst med dig själv kommer va de sakerna som han tycker om mest.. så va bara dig själv! :)

- Hur kände du att det va rätt med Joachim? 
 - asså jag bara kände det.. det är inget man egentligen funderar över utan när det känns rätt.. då liksom känns det rätt.. så är man lite osäker så ska man absolut inte gå in i en relation, enligt mig. :)

- Tycker du att det är konstigt att planera framtiden med sin pojkvän, gör du det? 
 - det är jätte normalt.. eller ifall det inte är normalt så är jag väldigt onormal.. har planerat ALLT. haha!!

- Vad är din åsikt om svartsjuka i ett förhållande? är du svartsjuk? 
 - oh.. asså grejen är den att jag hatar när det är för mycket svartsjuka.. jag vill inte att man ska behöva ändra på sig själv för att ens pojkvän/flickvän tycker det och det är något som jag alltid försöker följa.. visst förstår jag att man blir avundsjuk om ens pojkvän umgås mycket med sitt ex och umgås med mycket tjejer man inte känner (eller flickvän) men man ska fortfarande försöka.. och sen tycker jag att är det någonting man blir avundsjuk för så ska man prata med sin pojk/flickvän om det ... för det kanske bara är ett missförstånd osv. 
Jag har inte jätte problem med svartsjuka.. men klart att man blir lite smått svartsjuk ibland.. men så är det och det kan man tyvärr inte direkt ändra på heller.. men bara det inte går överstyr så. Jag accepterar om joachim är svartsjuk på JB och 1D men jag tycker bara han är barnslig i så fall eftersom han vet att jag älskar HONOM och inte dom på det sättet.. ja.. och nu går jag in lite för långt på det ;D hahah! men ja.. ni fattar. Det är okej med svartsjuka.. men bara det inte går överstyr.. låt eran pojkvän eller flickvän prata med andra tjejer/killar... herregud.. ni borde skapa en sån tillit till varandra.. har ni inte det tycker jag att ni ska bygga upp en! :)

- När anser du att man är mogen för att ha ett förhållande och ha sex? vad tycker du om abort?

 - åh, gud vad mycket diskussioner jag har varit med om här.. HAHA. okej. Jag tycker att man är mogen för att ha ett förhållande när man känner att man är det. Jag kände inte att jag va det förrän jag träffade Joachim och det va då jag ville ha ett förhållande, för jag hade inte hittat "den rätta" innan. Jag tycker inte att man ska leta, utan det kommer liksom.. Som sagt, mogen är man när man känner att man är det.. visst säger vissa att dom är mogna när dom är för unga (enligt mig) men det är upp till dom.. men det är ju min åsikt :).. sen vad jag tycker om sex.. asså grejen är den att jag tycker inte att man ska ha sex innan man är redo för det.. och jag anser inte att man är redo för det när man är för ung för man är inte utvecklad till det än då. Jag kan säga såhär att jag är glad över att jag inte har haft det. Tänk att varje gång du har sex så klistar du fast dig mot en kropp ... tänk det som två papper som man klistat ihop med varandra.. sen när relationen bryts så ska man dra isär detta papper.. det går aldrig att dra isär helt utan det kommer alltid att försvinna en liten bit.. så ser jag på sex.. jag anser inte att man ska ha det innan man känner att "denna personen vill jag leva med i hela mitt liv".. då kanske ni tänker "men det kan man inte veta när man är ung" och just därför ska man inte ha sex när man är för ung. :) vi har en lag på 15 år och den ska följas tycker jag.. men det är min åsikt :D och abort.. ja jag är emot abort.. jag gillar inte hur abort används idag. Många ungdomar idag använder det som ett previtivmedel och jag tycker inte om det. Visst är det upp till var och en.. men skulle jag bli gravid nu så skulle jag självklart behålla barnet.. men eftersom jag inte har sex.. så kan jag inte bli det.. och nu kommer vi till det där med sex igen. Jag tycker att egentligen ska man inte ha det innan man vet att man är mogen för att ha ett barn.. för kondomen kan spricka eller vad som helst.. när man har sex så kan man få barn.. och är man typ 13 bast kan man inte uppfostra ett barn bra.. enligt mig :) Så ja, jag är emot abort själv.. men det är klart att man får göra det.. men jag skulle aldrig göra det. :) Man kan säga såhär... tänk att varje gång du ska ha sex med någon så ger du den ett äpple som den får ta en tugga av.. Det är ju MYCKET finare att ge fram ett helt äpple än en äppelskrutt.. tänk på det ;) :) 
 
- När tycker du man är mogen för att ha ett barn?
- enligt mig så är man mogen att ha ett barn när man har en stadig utbildning och bra ekonomi osv.. så man kan försörja sitt barn.. Jag skulle vilja ge mitt barn den bästa uppväxten den bara kan få, och jag menar.. det är inte så lätt och ge det ifall man står utan bostad och jobb.. :)

VÄNNER

- Vem är din bästa vän överallt annat? 
 - oj oj! jag har så många bra vänner.. Men min bästa vän som jag VET att jag alltid kan vända mig till och sånt det är såklart Felicia :) hon finns där när som helst och det är såna vänner man vill ha <3 men har verkligen sååå många bra vänner som jag verkligen älskar så det är så svårt att svara på såna här frågor.

- Konstigaste kompisen du har?
 haha! oh gosh! jag har bara konstiga kompisar :* men okej.. bara för att det va du som ställde frågan.. DU SARA.. du tiggde om det ;)

- Vad skulle du göra om en av dina bästa vänner dog? 
 - åh herregud.. bara tanken på att jag har förlorat en sjukt bra vän får mig att gråta nu. Men jag vet inte.. Jag skulle inte klara av att leva längre.. men klart att jag skulle kämpat.. min vän skulle inte vilja se mig dö.. jag skulle stå där och kämpa igenom mig det.. försöka i alla fall.. men fysjutton.. jag vill inte ens tänka tanken :'(

- Hur kände du sanna, hade ni många gemensamma vänner? 
- Genom Ella och lotta på liseberg. Vi satt och köade i flera timmar för att få komma in och få våra platser.. Jag kommer ihåg att jag förlorade hela tiden när vi spelade pumpen/bubblan och hon bara skrattade åt mig.. åh.. saknar hennes skratt så mycket.. och henne :'( .. vi hade några gemensamma vänner. Ella va den som jag lärde känna Sanna genom.. sen hade vi andra gemensamma med .. <3

- Hur tycker du att en sann vän är? 
 - en sann vän finns alltid där för en oavsett vad som händer. Man kan bråka med den men man vet att man alltid har den där ändå, eftersom man inte kan vara utan varandra. En sann vän kan hålla en hemlighet utan att den sprids vidare och man vet att man verkligen kan lita på den personen. Med en sann vän kan man alltid ha kul, och man kan skratta åt allt. En sann vän kan man ge en enda blick åt och den förstår exakt vad man menar... Jag tycker också att en sann vän ser DIREKT om det är något på tok och oavsett hur roligt den har det, och hur mycket folk det är där.. så går den ifrån och pratar med en om det. Det är väldigt mycket som beskriver en sann vän.. men det största med att ha en sann vän.. det är att man ALLTID kan lita på den personen, i vått och torrt. 

- saknar du någon vän nu?
 - jag saknar Sanna.. men ska man räkna en levande person (fy vad hemskt det lät..) så .. asså jag saknar så många!! Jag saknar vissa så det gör ont inom mig.. :( .. saknar de personerna jag träffade DAGLIGEN innan.. som Felicia, Jaqueline, Einar, Karl, Jannis, Nelly osv... det är så sjukt tomt utan dom.. Vill liksom bara sms:a till dom "har ni rast?!" som vanligt men det går inte längre.. :( eller jo.. men det tar ett tag att åka till dom när dom har rasterna.. BUHU :( ... sen saknar jag Sara, Mia, Li och Hanna och jag verkligen HATAR  att de bor så långt ifrån mig. Vad ska ni i stockholm och uddevalla att göra när ni kan vara här hemma hos mig? :( sen saknar jag många fler.. som jag KAN träffa när jag ändå är i gbg men jag aldrig gör.. typ Ella, Lisa, Alina och Hanna! asså seriöst.. får bryt.. Sen saknar jag en av mina bästa vänner. TINA. asså seriöst.. vi bor grannar och vi träffas nästan aldrig längre och det är jätte jobbigt... :( okej.. jag saknar MÅNGA.. men ja.. på olika sätt. 

- Vad är viktigast för dig i en kompisrelation? 
 - tilliten, lätt! asså man måste verkligen kunna lita på varandra i vått och torrt.. för mig spelar det ingen roll hur mycket man träffas eftersom man alltid kan lita på varandra och det blir extra roligt när man väl träffas sen. En av mina bästa kompisar har jag aldrig träffat.. men jag VET att jag alltid har henne. Min lillasyster - Tone <3
 
FILMER

- bästa film/ Bästa film du sett? 
 - haha oj oj! jag tänker inte svara Never say never för jag vet att ni vet att jag älskar den.. och jag tänker inte svara Harry Potter heller.. asså omg.. men en av mina favoriter (jocke kommer skratta) är SNUTEN I VARUHUSET HAHAAHAHAHAHAH jag vill se den hela tiden hemma hos honom.. asså den är sååå rolig. Man typ skrattar och man typ blir bara "KOM IGEN!!" och man sitter och hejjar och asså ja.. den är sååå bra :')

- Vad är det som är så bra med Harry Potter?!?!
 - vad är inte bra??!?!? hahaha fattar inte hur man inte kan gillar dom?! seriöst. bästa!! men asså ja.. storyn, skådespelarna.. asså ALLT! så sjukt bra.. IH!

- Vem har du helst filmkväll med?
 Just nu? asså ALLA mina nära vänner!! haha! omg.. fullt hus!

- Bästa serien? 
 GLEE, GLEE OCH ÅTER IGEN GLEE! finns inget bättre!

 
RESA

- Om du fick resa till vilket land som helst i världen vilket hade det varit och varför? & vilka/vilken hade du tagit med dig isf? 
 - åh! jag har alltid velat resa till typ Australien.. asså verkligen.. så sjukt fint verkar det.. och eftersom det är en dröm för joachim också.. så skulle jag ta med honom :D (bara han inte utmanar ödet..)

- Vad hade du tagit med dig till en öde ö om du bara fick välja en sak? 
 - åh .. alltid samma sak.. typ en kniv eller något. Tror att man skulle klara sig väldigt bra då.. kanske (A) helst skulle jag velat ta med en joachim också.. för han kan sånt ;)

- Den bästa resan du gjort? 
 - åh herregud vad svårt.. asså den resan som jag har haft roligast på va ju självklart Turkiet i somras med Felicia! eftersom jag fick vara där med min bästa vän<3 men annars har jag rest i hela mitt liv i sverige också .. och många andra ställen.. men den resan jag känner att jag fick uppleva mest .. det va när vi bilade ner till Italien.. kommer jag absolut aldrig att glömma.. både gott och ont ;) haha.

THIS OR THAT?

- köttbullar eller korv?
 - KOOOTTTTBOOOLLLEEEEEEE!!!!! (harry styles)

-  Hund/katt 
 - Så svårt.. ska jag ha en katt så ska den va som ottis, svante och grace ;) .. haha! ska jag ha en hund så ska den va underbar.. haha nej men svårt att välja.. :) 

- Glas/tårta 
 - GLASS! haha

- Chips/Lösgodis 
 - Chips.. haha.. (A)

- Fanta/Cola 
 -Cola! :)

- Tacos/ärtsoppa? 
 - TACOS! hatar ärtsoppa :|

- Mjukis kläder/jeans? 
 - 
mjukis!! så chill hihihi!

-  Fb/Dayviews/Blogg? 
 - Facebook tror jag.. haha är för fast i det nu.

-  Skräck/Komedi? 
 - komedi! haha! jag hatar skräck.. helt seriöst. :$

KRISTENDOM

- Har du alltid trott på Gud eller var det något som fick dig att tro på honom? 
 - nej jag har inte alltid trott på Gud utan det började jag göra när jag konfirmerade mig. Det som fick mig att tro på honom va alla under som hände kring mig när jag fann honom. Det är svårt att förklara men jag kände verkligen hur han rörde mig den dagen på Dyrön och jag vet att det va han.. sen får ni säga vad ni vill :) Sen har det hänt massa andra grejer efter det som gör att jag fortsatt tro på Gud.

- har du varit med om några under och kan du berätta om 1 av dom? 
 - Ja det har jag! :) jag kommer aldrig glömma den dagen på sommar oas när vi va på sommartorsdagen och det va jätte dåligt väder.. eller det regnade inte men det va liksom inte bra väder.. det va typ molnigt. Så uppträdde Nanne Grönwall och det va fortfarande jätte molnigt.. men så fort en kristen gick upp på scenen för han skulle sjunga så såg man hur molnen flyttade sig ut sidan och just över torget så va det öppen, bar och blå himmel medans runt om va det grått och mulet osv .. Det tyckte jag va ett stort under.. just att molnen flyttade på sig och det blev blått och fint just över torget när han sjöng och grått och molnigt överallt annars.. Så coolt. Gud är stor :) 

- Vilken är den bästa lovsången du vet? 
- åh herregud! vet inte.. asså det beror på .. haha har mina dagar.. just nu är det "awesome god" :)

- Om jag vill bli kristen, hur gör jag då? 
 - Vill du att du vill bli kristen så kommer gud att visa sig för dig. Han tränger sig inte på utan man måste söka efter honom också, därför tror jag att många inte är kristna.. för de vågar inte öppna sitt hjärta. Jesus knackar på ditt hjärtas port, men han öppnar den inte själv.. det får du göra :) Ett bra sätt att bli det på är att gå på kristna läger, gå på KU, lyssna på lovsång och sånt.. det brukar hjälpa.. men som sagt.. gemenskapen är viktig, den hjälpte mig :)


BLOGGEN

- Hur många läsare har du ungefär? 
 - Runt 50 .. haha ibland upp till 100.. men jag ligger aldrig riktigt under 50 snåret.. alltid runt där.. hoppas att ni tycker om min blogg? :) 

- Vad fick dig att börja blogga?
 - först va det för att jag inte orkade skriva så mycket på facebook HAHA! så jag startade en blogg .. sen är det väldigt gött att skriva av sig på bloggen.. och det gör nog väldigt mycket att jag har kvar den .. även när jag inte har mina bloggperioder om man säger så :)

- Vad skulle du säga om det kom fram ett fan till dig någon gång som läger sin blogg?
 - HAHA! omg.. jag skulle typ bara "hej.. oj.. tack så mycket.." hhahah typ ställd.. trodde ingen läste min blogg liksom..

- Vad är det bästa med att blogga?
 - känslan när man märker att man har läsare som läger bloggen liksom.. faktiskt :)

- Skulle du vilja bli en känd bloggare? 
 - helt ärligt? nej .. hehe.

ANDRA RANDOM FRÅGOR

- Bästa minnet? 
 - oj, klart att det bästa är när Joachim och jag bestämde oss för att bli tillsammans.. hehe. (A) :$

- Hur många varmkorvar har ni i eran frys? 
- AHAHAH! du får komma hit och kolla :D .. ne men vi har inga faktiskt..

- Godaste Ben&Jerry's smaken? 
 - har bara ätit 1 .. och jag kommer inte ens ihåg hur den smaka ;) 

- Varför är du bäst? 
 - because I was born this way! ;) ne men jag vet inte.. är jag bäst? :o

- trivs du i gbg? De är ganska lång borta.. 
 - jag trivs JÄTTE BRA i GBG! jag älskar den staden.. tyvärr är den lågt ifrån Stockholm där du bor.. flytta hit? 

- Favorit Citat och varför? 
 
- Never say never - Justin Bieber.. haha! för att den meningen har betytt MYCKET för mig. ;D och betyder mycket för mig fortfarande ;)
 
- Ett plagg du inte kan leva utan? 
 - ÅH! jobbigt.. trosorna? AHAH

- Saknar du min katt? Den saknar dig :( 
 - saknar din katt jätte mycket Hanna.. ge den en puss ifrån mig? 

- Vad har du för dator!? :D
 - ehm.. typ nån Toshiba... x)

- Va gör du när du vaknar? 
 - somnar om .. ALLTID haha.

- Hur mår du? 
 - har mått bättre.. haha.. skitont i huvudet.. så vad i hela friden gör jag uppe?

- Har du varit ute och festat någon gång? 
 - haha ja, det har jag.. det va .. intressant.

- Har du druckit någon gång? 
 - ja, men aldrig full :)

- Är du rik? 
 - fattigstudent.se :(

- Va det okej att jag fråga detta????
 - absolut ;D

- Visst är du söt? 
 nä.. kan jag inte hålla med om!

- Vad är det bästa du vet att göra under en helg? 
 - umgås med mina vänner och med Joachim :)

- Är tio frågor okej? 
 - super okej :)

- Hur reagera du när du fick reda på att hon (Sanna) var död? 
 - först ville jag inte tro det va sant.. det tog ett tag innan jag insåg det.. och sen började jag gråta.. jätte mycket, och jag slutade aldrig gråta.. tillslut skrev jag en novell som baserade på händelsen.. bara för att jag ville skriva av mig. Så spelade jag massor med musik.. på gitarr och piano, och det hälpte mig .. mycket! Sen gick jag även upp på ett berg och satt där i flera timmar och bara kollade ut, grät, satt och sjöng och bara satt där.. det hjälpte det också.

- Har du något tips för att må bättre efter en sådan här händelse?
 - när sanna dog så tänkte jag väldigt mycket "hon har det bättre nu" och det hjälper faktiskt.. och tänk inte att du ska göra samma sak.. för det är absolut inte det din vän vill.. utan fortsätt kämpa och gör din vän stolt.. det vill han/hon/hen. Sen tycker jag att man ska göra saker som gör att man typ.. mår bra av. Jag skrev som sagt först en novell som va baserad på det, asså att en tjej tog sitt liv precis som Sanna gjorde.. och sen så spelade jag massor med musik.. på något sätt så fick det mig att må bättre. Jag va ju som sagt även uppe på ett berg. Jag klättrade upp där och satt där flera timmar, bara och kolla ut.. gör saker som får dig att må bra och tänka efter vad som verkligen hänt.. jag vet inte, men det funkade för mig. Ni måste hitta erat egna sätt att må bättre, det finns ingen som kan bestämma det för er.. men tänk bara på att se framåt, se ljuset, inte mörkret. 

Vad hade du gjort om du vaknade upp en morgon med en hals lång som en giraff, ett huvud likt ett lejon och öron och snabel som elefant? 
 - HAHA! först hade jag skrattat.. JÄTTE MYCKET åt hur ful jag va.. sen hade jag utnyttjat att jag hade det.. Jag menar.. hur mycket grejer skulle man inte kunna nå med en lång hals liksom :'D

- om du hade fått vara kille för en dag, vad hade du gjort? 
 - Jag hade tänkt mycket.. vilken tjej vill inte gå in i en killes tankar? sen är det ju lite kul att se hur ens.. ja... ser ut ;) :)

- Vad är din favroitmat? 
  - TACOOOOOOOS! hehehe! älskart!! :D

- Vad heter du på instagram? får jag följa dig? 
  - jag heter "annaamarias" på instagram och du får absolut följa mig! Skriver du att du läser min blogg kanske jag följer tillbaka. :)


TACK FÖR ALLA FRÅGOR! NI ÄR SÅ UNDERBARA! 
PUSS OCH KRAM! 

godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Tone

Åh, typ grät! Du är världens bästa syster<3

2012-11-11 @ 23:38:47
URL: http://stigsdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0