frustrerad !

jag måste bara få skriva av mig. One Direction är i Sverige, jo visst. jag vet. Jag vill träffa dom JÄTTE MYCKET. Men biljetterna från Göteborg-Stockholm kostar en förmööögenhet. Kanske kan ta mig dit.. men hem vill jag oxå ;) ne men. ah. Och jag förstååååår att folk står utanför studion bara för att få se en skymt av dom...

MEEEEEEEEN (tony erving röst)

GIVE THEM SOME SPACE!! hallå!!! dom är här och jobbar. JOBBAR. Tror inte att ni vill att ni skulle vilja att tusen människor står utanför ditt arbetsrum och skriker och gråter och drar i varandras hår, gör så att polisen för uttrycka och massa sånt.

Jag skäms ibland över att vara en svensk directioner. Visst, dom kommer inte alltid hit. Men dom JOBBAR. låt dom JOBBA. Springer ni på dom på stan, visst gå fram. Men stå inte utanför och skriv och gråt och lådsas som ni ÄGER killarna för det gör ni inte. Jag förstår verkligen att nivil träffa dom .. men ju tystare ni är... och ju lugnare ni är .. desto större chans är det att ni träffar dom, får se och dom och till och med KRAMA dom.

Tänk lite innan.

Förlåt för mitt agrissionsinlägg. Men jag blir så sur.... dom har till och med tänkt åka hem tidigare eftersom paul inte klarar av fansen.

Directioner, skärpning.

Jag älskar killararna!
Jag kommer alltid vara en directioner, men jag accepterar deras jobb, och det borde alla andra också..!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0