ibland så blir det inte riktigt som man har tänkt sig, men det ordnar sig tillslut. Det är det jag älskar med dig ♥


hellu! 

idag har det inte hänt så mycket. Var i skolan och fjäska lite för Christian på Ensamble
lektionen ;) skrev "justin bieber, one direction" på tavlan och suddade ut det precis när
han kom in i klassrummet. "vad stod det? stod det christian eller?" jag bara "självklart,
blir det MVG nu?" och han bara "absolut!" hahaha yes, MVG <3 ;) Sen på religionen
fick jag tillbaka mitt kristendomsprov som jag hade läst igenom ca: 3 gånger och fick
VG på det. Nästan MVG, är rätt så stolt faktiskt :) Sen så gjorde vi ett litet test om
Islam och det fick jag med VG på. Känner mig stolt ;). Sen så åkte jag hem och skrev 
1 novell, 1 CV och skrev klart mitt personliga brev innan dansen klockan 7. Sen stack
jag till dansen och dum som jag är dansar jag fast jag redan va lite sjuk.. ;) haha! 
men gött ändå. Nu ska jag duscha, sova och plugga matte. Har körlektion imorgon
klockan 7 på morgonen, lycka till liksom! haha!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0