grattis papput!



hellu! blivit väldigt lite bloggande det senaste tyvärr. Men idag så hade
jag körlektion klockan 7. Jag ska ligga i nu. Vill ha mitt körkort så jag
kan åka till grönahög <3 haha ne okeej, inte bara därför ;) hahah! 
sen stack jag till skolan. Hade matte och svenska som vanligt men sen 
på körsången så gick vi igenom musikallåtarna. Sjukt rolig körsång!
Sen så hade vi ingen studietid så slutade fett tidigt så umgicks med 
Felicia, Jaqueline, Einar, Jannis och Karl ett tag tills bussen gick! 
Det går ju att diskuteras vad vi gör! HAHA (misstolk) sen stack jag 
till Jocke och vi hade det mys. Träffade på en glad maria och en
virrig Joel och en trevlig Daniel på coop! Sen så firade vi pappa så
klart när jag kom hem. Tacos! GRATTIS PAPPA! ♥



Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken fin blogg du har!

2012-03-10 @ 15:43:51
URL: http://sofizens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0