fredag!

hellu allisammans! Idag har jag ingen pianolektion för Magnus och Michael ska rigga till..... *trumvirvel* RENT!
det kommer bli så sjukt roligt och grymt nästa vecka. OCH INTE BARA DET! jag har fått besked från att vi ska få finbesök!!! ELLEN, MALIN, JOATHAN, SIMON, CISSI OCH KANSKE ROBIN KOMMER!!! det kommer bli så fett roligt :') hehehehe! asså åh så glad! :') iaf! sen har jag arbetsmiljö och säkerhet och därefter har jag lite ärenden jag ska på  :D så det blir awesome! sen ska jag och felicia (och kanske några till?! :D) till Jocke och så ska vi ha det myspys! hihi! Det blir awesome!! Sen blir det skene/örby KU och massa skojs! HAPPYFACE! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0