upptagen!

hej!!!

åh shit, vad länge sen det va jag bloggade känner jag. PINSAMT! Men jag har verkligen haft helt fullt upp denna veckan hitills och jag vill så säga förlåt för det! 

i måndags så va jag hos jocke, men va inte så social för satt o pluggade matte och massa sånt man måste göra när man går i skolan! så kom jag hem jätte sent och verkligen orkade inte blogga!

sen igår så åkte jag till fische, övade till dramat, sjöng o massor och så stack jag till gbg och träffade Mia och Li! underbart för har inte träffat dom på länge. Sen kom Emma o Sandra o Marika o Annelie och massor och vi gick för att träffa Jedward. Vi träffa dom och hela gänget på 50 fans gick o shoppade en massa hårspray och hade kul haha, dog. Sen kom Hanna och senare kom Alina och vi hade det jätte trevligt. Efter ett tag åkte jag, mia, li, alina och hanna dit li bodde och vi hade det mys där istället och sen tog jag bussen hem och samma sak där, DÄCKADE typ. 

idag så hade vi en utställning till projektarbetet. Det va kul. Det kom ändå en hel del och det va jätte roligt. Händer inte varje gång  ;) haha ne men. Det va kul att se hur de tolkade bilderna. Kan lägga ut mina här sen när utställningen är slut:) har dom på datorn. Sen kom jag hem och skrev tal som jag ska hålla på svenskan och nu funderar jag på att lägga mig. ÄR JÄTTTE TRÖTT!

Puss och Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0