ÅH KÄRA NÅN!

denna dagen va helt kaos! haha! ne men det va kuligt :3! Jag gick till fishe men skrattade mig bara igenom hela fishe. Ja kära nån! Men jag har beställt en snygg t-shirt nu. COOLT! Sen ahde jag en lektion men den behöver jag inte snacka om :') sen åkte jag hem och  så stickade jag och väntade på felicia (sticka? gammal tant redan :3) så kom hon och hon sa hejdå till bror min eftersom han flyttar snart. Flum Flum och så stack vi till Kinna. TJEJSNACK! ehm. Så skulle vi äta på punkten och så blev allt jätte random och ja :') det slutade med att vi blev inlåsta! HAHA! lite kul! Så vi fick gå en annan väg. ASCOOLT! Men det va lite kul! "tystnaden som uppstår när Anna och Felicia blir inlåsta i punktenhuset" (ja kära nån!) ne men! sen gick ni mot parken för vi skulle ta massa kort och så ser vi 2 konstiga individer ropa på oss och vi blev jätte rädda och trodde att de skulle våldta oss (typ) så vi typ igga dom! hehe! och de kollade jätte mcyket och vi bara "creepy!" och så tog vi massa kort och hade det roligt. Så får felicia sms från en pojke som hette karl och han frågade varför vi dissade dom. Och vi skrek ut "kära nån!" och så ringde vi dom och då insåg vi att de äckliga peddorna va dom. HIHI! Så vi hoppade ner till stationen och kramade om dom och diskuterade ... ja inget o skriva här kanske! sen åkte pojkarna hem och vi trallade vidare och gick runt lite och sen kom mamma och körde hem felicia och vi stack till mm och hade det mys! Så nu är jag hemma och skrattar fortfarande åt att mörkerseende är läskigt! 



Kommentarer
Postat av: nathalie

hejhej, hur är det med dig? :)

2012-01-12 @ 18:20:21
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0