det är ingen vanlig dag för det är älsklingens födelsedag, hurra hurra hurra!

asså, jag vill ge dig något specillt. Som du gav till mig. Men jag hatar att jag alltid har sån brist på ideer, och brist på tid. Jag har verkligen brist på ideer, vill ge dig så mycket men när jag tänker på vad jag ska göra så får jag inga ideer....! Vad ska man göra liksom? först hade jag tänkt att skriva en låt till dig. Men när jag satt där med penna och papper så fick jag ingen inspiration alls, det lät bara helt fel, och jag ville få det att låta perfekt! 

Istället kom jag på att jag kunde skriva en novell till dig, om oss liksom. Men så satt jag där och skrev och insåg att det inte går att förklara någonting..! Det går inte, för det är liksom.. du och jag mot världen!

jag vet inte vad jag ska ge dig för något speciellt och det gör ont i mig när jag tänker på det. För du ändå en sån betydelsefull människa i mitt liv... för du har gjort så otroligt mycket för mig.

Men då kom jag på en låt som beskriver ALLTING, en låt som du har länkat till mig, en låt som betyder otroligt mycket för mig.. eftersom den beksriver så otroligt mycket, och jag vet att det är sant. GUD GAV MIG DIG.




jag ville bara säga att jag älskar dig så otroligt mycket, och utan dig skulle jag inte vara den jag är idag. Utan dig så skulle jag vara helt lost. Du är den enda som försöker förstå mig till max och den enda som verkligen gör allt för att förstå. Du är den enda som vet vad jag går igenom nu, vad jag ser, vad jag är rädd för och vad som hände den där dagen hemma hos dig. Du är den enda som vet.. och jag vill att du ska veta att utan dig skulle jag inte kunna stå på mina ben, jag skulle inte kunna leva utan dig. Det går inte. Du finns där för mig, du vet allting om allting som händer runt omkring mig just nu, opperationer, sjukdomar... och väldigt mycket andra privata saker som jag inte skriver ut på min blogg..

Du räddar liv, ja det är ett ordspråk. Du räddade mig från det jobbiga, ja. Men det är inte det enda du har gjort. Du har FULLKOMLIGT TALAT räddat mitt liv. Jag kommer aldrig kunna tacka dig nog för det. Bilderna på händelserna finns kvar i huvudet och kommer alltid att göra. Bara prata om det är en smärta för mig för jag vet hur otroligt dåligt det skulle kunnat gått om inte du va där.

Gud gav dig till mig av en orsak. Han visste vad jag skulle gå igenom nu. Han vet allting innan vi vet om det själva. Och jag tackar gud för att han förde oss samman. Kommer aldrig kunna tacka honom nog..
GOD GAVE ME YOU.

jag älskar dig så sjukt mycket joachim. Det går inte att beskriva. Det finns inga ord som kan förklara mina känslor för dig. Jag hoppas på över hela mitt hjärta att detta kommer hålla i hela livet! 6 månader ska bli 6 år, det ska bli 66.. det ska bli mer än det. Det ska bli... förevigt!

tack för att du finns i mitt liv. 
Glöm inte, 

GOD GAVE ME YOU. 

jag älskar dig.




GRATTIS ÄLSKLING! jag älskar dig så sjukt mycket och INGEN , INGET eller NÅGONTING kommer kunna förklara
hur mycket jag älskar dig. 

Du är värld all kärlek på denna jord, och lite mer. 

Tack för.. allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0