Dag 2 - Min bästa vän

min allra allra allra bästa vän, hon betyder så otroligt mycket för mig. Vi har haft våra upp och ned gångar som många andra men vad som än händer så kommer hon ALLTID finnas i mitt hjärta. Denna fina flickan, med blont lockigt hår, fina runda glasögon och ett vackert leende heter FELICIA och hennes ska jag skriva om nu, HON är min bästa vän!


Den här flickan ser man bara med ett stort leende, och gör man inte det så VET man att något inte står rätt till, och som min uppgift som bästa vän försöker jag direkt prata med henne om det. Och det är just det som hon alltid gör för mig. Hon finns alltid där och jag vet att jag kan prata med henne när jag vill och hur mycket jag vill för jag vet att hon iaf försöker att förstå! 

När jag första gången träffade Felicia så va hon endast 13 år gammal och gick i årskurs 7! Vi träffades tack vare att vi både va kamratstödjare och vi umgicks lite då och då för att vi.. va kamratstödjare helt enkelt. 
Sedan så glömde vi typ av varandra. Men en höst när hon gick i 8:e årskurs kom hon till Kyrkans Ungdom för att hon var konfirmand. Och det förändrade våran relation direkt! Vi började prata och det slutade med att vi umgicks konstant, och nu här. Hon Es1 och jag Es3 så är vi lika tighta som det tightaste asset ever, så det så. Och jag älskar henne över hela mitt hjärta!

Hur många vänner jag än har så kommer alltid Felicia vara min bästa vän. That's it! :) Ta inte illa upp ;) ♥

Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Felicia

Sött, sött och återigen sött!! Älskar dig! <3

2012-02-08 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0