alla ♥ dag

jag tror aldrig att jag kommer uppleva alla ♥ dag som jag gör nu iår. Kommer befinna mig uppe i sälen med Jocke och många andra! det kommer bli så sjukt mysigt, betydelsefullt och allting på samma gång. Kommer få fira med
världens bästa pojke i backarna nu på tisdag, det kan inte bli bättre. ♥

men jocke, detta inlägget tilljänglar jag dig. (jätte flummigt .. jag vet) Jag vet att du inte kommer se det förän när du kommer hem antagligen, men jag vill att du ska veta. 

Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon
trodde aldrig att jag skulle få någon pojkvän över huvudtaget.
men du kom som en ängel in i mitt liv,
och jag tackar Gud för dig varje dag.

jag va jätte osäker,  
jag har fått höra att jag har stor näsa, utstickande öron
och allting under en viss period i mitt liv..
därför tyckte jag att jag va ful.. 
trodde att de va därför jag inte fick nån pojkvän.

men när vi satt där på rodeln och jag höll om dig,
så kändes det... underbart.
jag fick en känsla i magen..
jag kunde inte riktigt uppfatta det. 

senaste när vi satt på bussen,
och jag satt i ditt knä.
då började magen leva sitt egna liv.
jag visste att jag inte var åksjuk
jag visste att jag inte mådde illa..
Men jag fattade det inte.
JAG VAR KÄR.

ju mer tiden gick desto mer känslor fick jag för dig.
Men jag ville inte erkänna det för mig själv,
ville inte erkänna det för mina kompisar. 
jag sa att jag inte gillade dig,
utan att vi bara var bra kompisar.

Men mina känslor för dig blev större och större,
jag kunde inte kontrolera dom.
det fortsatte.... 
jag erkände,
jag visade...

och nu är vi där vi är idag!

jag har mina dåliga och bra dagar,
och det vet du.
Jag får fortfarande tankar om hur jag ser ut.
tankarna på vad jag fick höra sitter alltid inne i hjärnan, 

MEN

du övertygar mig,
du stärker mitt självförtroende varje dag som går
dina ord sätter sig rakt in i hjärtat..
även om jag känner mig jätte ful under 1 dag,
så vet jag att det finns 1 människa som kommer tycka att jag är fin..

DET ÄR DU. 

jag är så glad att jag kan vara mig själv med dig. 
jag kan springa runt i säck-kläder,
jag kan springa runt med världens fulaste frisyr..
men jag vet att du inte bryr dig.
för du älskar mig för den jag är,
du tycker att jag är vacker hur jag än ser ut.
du accepterar mig...
som ingen annan gör.

Det är en sån kille som tjejer vill ha, 
som älskar en hur man än ser ut,
vilka kläder man än har på sig.

du får mig att känna mig... VACKER.

trodde aldrig att jag skulle kunna erkänna det.
men jag kan göra det, 
tack vare dig.

När jag mår som sämst finns du där för mig!
när jag skrattar skrattar du med mig,
när jag gråter gråter du med mig,
tröstar mig,
håller mig i din famn,
pratar med mig med tröstande ord som bara du kan.

och jag VET, 
att du finns där för mig dygnet runt,
när som helst. 
och jag vill att du ska veta.
JAG FINNS DÄR FÖR DIG MED.

När jag såg dig för första gången så kunde jag aldrig
ana att det skulle bli vi två. 
Men det blev det,
och jag älskar dig så!

du betyder verkligen allt för mig. 
varenda minut med dig är underbart,
varenda sekund,
hundradel,
tusendel,
tiotusendel..... 

jag har aldrig känt såhär för någon innan,
och vill aldrig känna det för någon annan än dig. 

Jag älskar dig
Carl Joachim Tomas Andersson.

I'm gonna love you forever and ever, forever and ever... AMEN.




//din röda ängel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0